اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

شهرکرد، با 12 هزار متر مربع گل‌کاری به استقبال بهار می‌رود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرکرد گفت: برای استقبال از بهار ۱۲ هزار متر مربع گل‌کاری شامل ۱۰ هزار گلدان شب بو و ۶ هزار جعبه گل بنفشه و همیشه بهار بعد از تهیه گل‌ها در میادین و ورودی شهر انجام می‌شود.

شهرکرد، با 12 هزار متر مربع گل‌کاری به استقبال بهار می‌رود

سیدرضا هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: اقدامات فرهنگی با هدف حفظ نظافت شهر، زیباسازی و تلطیف روحیه شهروندان در آستانه سال جدید در شهرکرد پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرکرد افزود: برای استقبال از بهار ۱۲ هزار متر مربع گل‌کاری که ۱۰ هزار گلدان شب بو و ۶ هزار جعبه گل بنفشه و همیشه بهار بعد از تهیه گل‌ها در میادین و ورودی شهر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هرس کاری، تعمیر چاه و موتور خانه میادین، تعمیر لوله‌های فضای سبز، نصب المان‌های نوروزی، شستشو و رنگ‌آمیزی میادین، ساماندهی پارک‌ها، تعمیر مبلمان شهری و وسیله بازی کودکان، رفع نقص و رنگ‌آمیزی سرویس‌های بهداشتی، رنگ‌آمیزی و فعال‌سازی آبنماها، علف کنی و نظافت بلوارها از جمله فعالیت‌های در حال اجراست.

هاشمی افزود: این سازمان با تمام تلاش و توان، شهر را آماده استقبال از بهار می‌کند و چهره زیبای شهر را به هموطنان نشان می‌دهد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول