اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

هفته بدون فوتی کرونایی در کمیجان

رییس شبکه بهداشت و درمان کمیجان با اشاره به سپری کردن هفته بدون فوتی بر اثر کرونا، از نشانه‌های مثبت روند کاهشی کرونا در این شهرستان خبر داد.

هفته بدون فوتی کرونایی در کمیجان

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نبی‌الله بابایی اظهار کرد: خوشبختانه در هفته اول اسفندماه فوت ناشی از کرونا ثبت نشده و به طور کلی روند مراجعه بیماران سرپایی نیز کاهشی بوده است.

وی افزود: همچنین در سنین پایین و اطفال نیز بستری نداشته و تنها 3 نفر بزرگسال (قطعی مثبت) در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کمیجان بیان کرد: آمار واکسیناسیون شهرستان کمیجان نیز قابل قبول است به طوری که جامعه هدف در نوبت اول بیش از ۸۷ درصد و بیش از ۷۸ درصد در نوبت دوم و نیز بیش از ۳۲ درصد نوبت سوم واکسن‌های خود را دریافت کرده‌اند.

بابایی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و تأکید واکسیناسیون کودکان به‌خصوص در موج ششم، بیش از 10 درصد سنین 5 تا 12 سال کمیجانی نیز با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون، موفق به دریافت واکسن‌های خود شده‌اند که از والدین انتظار داریم به دلیل نقش و اهمیت واکسن در سنین پایین، هر چه زودتر نسبت به تزریق واکسن تصمیم‌گیری و اقدام کنند.

وی ضمن ادامه‌دار بودن واکسیناسیون به طور جدی گفت: در این زمینه حتی با همراهی اکیپ‌های محله به محله و یا مراجعه به درب منازل، از کسانی که در تکمیل واکسیناسیون خود کوتاهی می‌کنند، درخواست تزریق واکسن کرده و واکسن دلخواه آنها را تزریق می‌کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کمیجان افزود: به منظور رفاه حال بیشتر مردم شهر میلاجرد و جلوگیری از ازدحام و اتلاف وقت این عزیزان، اکیپی در شهرداری این شهر برای انجام واکسیناسیون مستقر شده و مردم این شهر و روستاهای اطراف می‌توانند به این مکان مراجعه کنند.

بابایی در پایان از همشهریان خود خواست تا همچنان پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت رعایت و حتماً ضمن عدم حضور در اجتماعات از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول