اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مجوز مجلس برای تعویض پلاک از طریق موسسات مجاز غیردولتی

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (دوشنبه) تصویب کردند که تعویض پلاک خودرو صرفا از طریق مؤسسات مجاز و صاحب صلاحیت غیردولتی انجام شود.

مجوز مجلس برای تعویض پلاک از طریق موسسات مجاز غیردولتی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس - منیژه ترک: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(دوشنبه 9 اسفند) و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه، بند (ط) تبصره ۱۰ را تصویب کردند.

در این تبصره آمده است:

۱ - پلاک را صرفاً از طریق مؤسسات مجاز و صاحب صلاحیت غیردولتی تعویض و تعرفه مندرج در جدول شماره (۱۶) این قانون را از متقاضی دریافت و سهم موسسه ذی‌ربط را به­ طور مستقیم پرداخت و مابقی را به ردیف درآمدی ۱۴۰۱۱۴ جدول شماره (۵) این قانون نزد خزانه‌داری کل واریز نماید. فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران موظف به اعلام جزئیات دریافتی به متقاضیان است.

۲- به استناد تبصره (۱) ماده (۳۰) قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال ۱۴۰۰ مالیات نقل و انتقال خودرو و موتورسیکلت را در هنگام فک و نصب پلاک به ترتیب مقرر شده توسط سازمان امور مالیاتی کشور دریافت و به حساب‌ مربوطه نزد خزانه­ داری کل کشور واریز نماید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول