اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

هشتمین مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در شهرکرد افتتاح شد

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین مرکز مشاوره ازدواج و خانواده با هدف گسترش فرهنگ مشاوره و ارائه خدمات آموزشی به جوانان در شهرکرد راه‌اندازی شد.

هشتمین مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در شهرکرد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، طهماسب شیروانی در حاشیه آیین افتتاح دفتر مشاوره ازدواج، گفت: دفتر مشاوره «وصال عشق» با هدف گسترش فرهنگ مشاوره و ارائه خدمات آموزشی به جوانان و به عنوان هشتمین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده ویژه جوانان فعالیت خود را آغاز کرد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: اولویت راه‌اندازی این مراکز باسایر شهرستان‌ها به خصوص در مناطق کمتر توسعه یافته است.

وی ادامه داد: افتتاح این مراکز می‌تواند در توسعه ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار بسیار تاثیرگذار باشد بر همین اساس مراکز تعالی مشاوره ازدواج و خانواده زیر نظر این اداره کل با هزینه‌های بسیار پایین فعالیت می‌کنند.

شیروانی با بیان اینکه مشاوره در کشور ما جایگاه خود را به دست نیاورده و هنوز خانواده‌ها به باور مشاوره در زندگی و ازدواج نرسیده‌اند، بیان کرد: با توجه به معضلات اجتماعی، افزایش آمار طلاق، کاهش ازدواج و مشکلات اقتصادی که گریبان‌گیر تمامی خانواده‌ها است، دولت باید از این مراکز حمایت کند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول