اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قدیمی رئیس هیأت هاکی استان اصفهان شد

مجمع انتخاباتی هیأت هاکی استان اصفهان برگزار و رئیس جدید این هیأت انتخاب شد.

قدیمی رئیس هیأت هاکی استان اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهلن، ایرج رحمانی مشاور رئیس فدراسیون هاکی در مجمع انتخاباتی هیأت هاکی استان اصفهان اظهار داشت: هاکی در چند سال اخیر با کمک هیأت‌های استانی رشد قابل توجهی داشته است که با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود بوده است.

وی افزود: هاکی در سطح کشور خانواده کوچکی دارد و ورزشکاران این رشته بسیار محدود است و در کل کشور کمتر از ۲ هزار ورزشکار هاکی داریم؛ هاکی سالنی جزو بازی‌های آسیایی و المپیکی نیست اما هاکی چمنی در المپیک و بازی‌های آسیایی مدال دارد.

رحمانی تصریح کرد: بعد از چندین سال هاکی چمنی را راه‌اندازی کردیم و اردوی‌های تدارکاتی مختلفی را برای تیم ملی برپا کردیم، فدراسیون جهانی چمن استانداردی را برای هاکی به فدراسیون اهدا کرده است.

مشاور رئیس فدراسیون هاکی ادامه داد: ظرفیت خوبی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی هاکی ایجاد شده است و باید تعداد ورزشکاران را افزایش دهیم و سپس به فکر بالا بردن کیفیت ورزشکاران هاکی باشیم.

وی در پایان گفت: اگر زیرساخت‌ها مهیا شود، تجهیزات هاکی از طرف فدراسیون ارسال خواهد شد، همچنین نیاز به تونمندسازی نیروی انسانی برای پست‌های سازمانی در فدراسیون و هیأت‌های هاکی داریم.

باید هاکی شهرستان‌های بیشتری از اصفهان فعال شود

محمد طباطبایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز اظهار داشت: هاکی رشته زیبایی است که جای کار زیادی دارد، امیدواریم نگاهی که فدراسیون هاکی نسبت به این رشته دارد، توسعه‌محور در موضوع زیرساخت‌ها و سرمایه انسانی باشد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به نگاه فدراسیون بتوانیم در اصفهان نیز شاهد توسعه بیشتر هاکی باشیم؛ استان اصفهان ۲۸ شهرستان دارد که در حال حاضر ۶ شهرستان در هاکی فعال هستند و امیدواریم در آینده شاهد بروز استعداد‌های هاکی در استان اصفهان باشیم و از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها استفاده کنیم.

طباطبایی خاطرنشان کرد: رویکرد کنونی به طوری است که اعضای مجمع سیاست‌های کلی هیأت را به تصویب برسانند و رئیس هیأت به عنوان مجری باشد؛ برای توسعه ورزش باید به بخش خصوصی توجه ویژه‌ای داشت و از ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان گفت: استعدادیابی بدون استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش موفق نخواهد بود، باید از آموزش و پرورش به عنوان یه یار و دوست استفاده شود و تعاملات خوبی صورت بگیرد تا از ورزش دانش‌آموزی برای کشف استعداد‌ها استفاده شود.

قدیمی رئیس هیأت هاکی استان اصفهان شد

به گزارش فارس، مجمع انتخاباتی هیأت هاکی استان اصفهان ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون هاکی و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

برای ریاست این هیأت اصغر قدیمی به عنوان تنها کاندید ثبت نام کرده بود؛ قدیمی در حضور اعضای مجمع به تشریح برنامه‌های خود برای هیأت هاکی اصفهان پرداخت.

در ادامه مجمع انتخاباتی هیأت هاکی استان اصفهان رأ‌ی‌گیری از اعضای مجمع انجام شد که در پایان قدیمی با ۱۸ رأی از مجموع ۱۹ رأی به عنوان رئیس هیأت هاکی استان اصفهان انتخاب شد.

همچنین انتخابات هیأت رئیسه هیأت هاکی استان اصفهان برگزار شد که مریم زمانیان به عنوان نایب‌رئیس، ریحانه‌سادات کاظمی به عنوان خزانه‌دار، محمد قدیمی به عنوان خبره ورزشی، وحید مالکی به عنوان هیأت رئیسه آقا و رویا گازری به عنوان هیأت رئیسه خانم انتخاب شدند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول