اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

میزبانی ارومیه از جام باشگاه‌های والیبال آسیا منتفی شد

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌‌غربی گفت: با انصراف تیم والیبال شهرداری و شرایط موجود، میزبانی ارومیه از جام باشگاه‌های آسیا منتفی است.

میزبانی ارومیه از جام باشگاه‌های والیبال آسیا منتفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌‌غربی اظهار کرد: هدف ما از میزبانی جام باشگاه‌های آسیا، کسب یک مقام بین المللی برای والیبال ارومیه و ثبت آن در تاریخ که تمام تمهیدات نیز اندیشیده شده بود با این حال با توجه به انصراف باشگاه شهرداری و شرایط بوجود آمده، میزبانی دیگر منتفی است.

وی با بیان اینکه تلاش ما رساندن والیبال استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه به جایگاه شایسته با استفاده از خرد جمعی و نظرات متفکران است، گفت: تمام تلاش ما برگزار شدن مجمع انتخاباتی هیأت والیبال استان ظرف ۱۰ روز آینده است تا با انتخاب سکاندار جدید، فعالیت دوباره این هیأت بیش از گذشته پررنگ‌تر شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: والیبال ورزش اول این استان و شهر ارومیه است و باید تصمیمی منطقی برای آینده این رشته گرفته شود تا والیبال صدمه ندیده و دوباره جایگاهش را به دست آورد.

پورایراندوست در خصوص موضوع پرونده باشگاه شهرداری و بازیکنان خارجی‌اش گفت: به جد پیگیر حل این موضوع هستیم و این بدهی با توجه به رأی دادگاه حکمیت ورزشCAS باید پرداخت شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول