اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

خط جدید سورتینگ هوشمند مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور به بهره‌برداری رسید

خط جدید سیستم سورتینگ هوشمند مرکز تجزیه ومبادلات پست کشور با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست به بهره برداری رسید.

خط جدید سورتینگ هوشمند مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور به بهره‌برداری رسید

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جریان بازدید محمود لیائی از مرکز تجزیه و مبادلات پست کشور که با همراهی حسین غضنفری، معاون فنی و بازرگانی مدیرعامل، حسن عمیدی، مدیرکل دفتر مدیرعامل و ارتباطات و محسن وطن پرست، مدیرکل مهندسی عملیات و امور پیمانکاران پستی صورت گرفت، خط جدید سیستم سورتینگ هوشمند این مرکز به بهره برداری رسید .

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست در بازدید از این مرکز گفت: تقویت زیرساخت های شبکه پستی موجب تسهیل در فرایندهای عملیات پستی است.
لیائی با اشاره به بررسی روند تجزیه و تفکیک هوشمند مرسولات پستی به وسیله سیستم سورتینگ هوشمند تصریح کرد: هوشمندسازی در پست موجب ارتقای روز افزون کیفیت خدمات و افزایش سرعت و دقت فرایندهای پستی شده است.
وی با اشاره به اهمیت و لزوم تقویت زیرساخت ها به منظور تسهیل فرایندهای پستی بر استفاده حداکثری از قفسه های چرخ دار (ترولی) برای صیانت هرچه بیشتر از بسته ها و امانات پستی تاکید کرد و افزایش تعداد ترولی ها را در دستور کار حوزه فنی قرار داد.
مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به اینکه موزه ها به عنوان نهادی فرهنگساز و نقش آفرین در معرفی تاریخ و فرهنگ کشور هستند افزود: اقدامات موزه ارتباطات پیونددهنده تاریخ، هویت و گذشته پست به آینده آن است.

در ادامه محمود لیائی با همراه حسن عمیدی با حضور در موزه ارتباطات از بخشهای مختلف این موزه و سالن های آن بازدید کرد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول