اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

معلمی که اندوخته‌های خود را صرف احداث مدرسه کرد

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز گفت: معلم بازنشسته البرز حاصل سال‌ها تلاش خود را به احداث یک مدرسه ۶ کلاسه اختصاص داد.

معلمی که اندوخته‌های خود را صرف احداث مدرسه کرد

حسن مهرانی، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: یک معلم البرزی پس‌اندازهای خود را صرف ساخت مدرسه کرده است.

وی در تشریح این خبر افزود: حاجیه خانم نرگس رسولی فرهنگی بازنشسته کشور که سال ها در کسوت معلمی در آموزش و پرورش برای تربیت نسل جدید به جامعه خود خدمت کرده بود حالا اندوخته سال‌ها تلاش خود را به ساخت یک مدرسه ۶ کلاسه تخصیص داد.

مهرانی با اشاره به اینکه مدرسه یاد شده حوزه آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج قرار گرفته است، اضافه کرد: این نشان دهنده سال‌ها عاشقی این بانوی فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه معلم بازنشسته البرزی نخستین مدرسه ۶ کلاسه خیری فرزانگان متوسطه دوم را احداث می کند، یادآورشد: این خیر نیک اندیش تمام هزینه ساخت این مدرسه را متقبل شده است.

وی بیان کرد: آیین کلنگ زنی این مدرسه با حضور خانواده های معظم شهدا، خیرین مدرسه ساز، مقامات استانی، شهرستانی و منطقه‌ای برگزار می شود.

مهرانی با بیان اینکه این خیر نیک اندیش سومین مدرسه خود را در استان البرز می سازد،اضافه کرد: یکی از دلایل اصلی کمبود فضاهای آموزشی دراین استان مهاجرت پذیری است به گونه ای که رشد جمعیت دانش آموزی برای البرز زمینه ساز مشکلات فراوانی شده است.

این مقام مسؤول ادامه داد: خیرین نیک اندیش تا کنون با هدف گسترش عدالت آموزشی و ترویج کمک در امرمقدس مدرسه سازی نقش موثری در احداث کلاس‌های درس استان البرز داشته اند.

انتهای پیام/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول