اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اعزام موکب امام رضا(ع) مریانج به کربلا در اعیاد شعبانیه

مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهر مریانج گفت: به منظور پذیرایی از زائران حرم امام حسین(ع)، موکب امام رضا(ع) شهر مریانج در ایام اعیاد شعبانیه راهی کربلا خواهد شد.

اعزام موکب امام رضا(ع) مریانج به کربلا در اعیاد شعبانیه

نادر پورسبزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اعزام موکب پذیرایی به شهر کربلا، اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بار دیگر به ستاد بازسازی شهر مریانج اعتماد کرده و موکب امام رضا(ع) این شهر را برای پذیرایی از زائران حسینی(ع)، عازم کربلا خواهد کرد.

وی ادامه داد: در آستانه میلاد امام حسین(ع) و اعیاد شعبانیه، موکب امام رضا(ع) شهر مریانج به عنوان تنها موکب پذیرایی از کشور ایران راهی عراق و شهر کربلا خواهد شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهر مریانج بیان کرد: هزینه‌های برپایی این موکب در کربلا توسط خیرین اهدا شده که بسیار مفتخریم مردم مریانج در همه زمینه‌ها، ستاد بازسازی عتبات عالیات را کارهای خیر خود بهره‌مند می‌کنند.

وی با اعلام جزئیات برپایی این موکب در شهر کربلا، افزود: موکب امام رضا(ع) شهر مریانج در کربلا فقط به توزیع میان‌وعده از جمله شربت، شیرینی، کیک، آبمیوه و همچنین بسته‎های فرهنگی بسنده خواهد کرد.

پورسبزی افزود: این موکب در ابتدای باب‎القبله امام حسین(ع) در کنار صحن عقیله بنی هاشم و در مجاورت خیمه گاه برپا خواهد شد و در از روز میلاد این امام همام تا روز میلاد امام سجاد(ع) آماده خدمت رسانی به زوار است.

وی خاطرنشان کرد: موکب امام رضا(ع) در شهر مریانج به عنوان یکی از اولین موکب‎های استان همدان و یکی از برترین موکب‎های کشور در زمینه خدمات به زوار امام حسین(ع) در شهر کربلا است که زیر نظر ستاد عتبات عالیات در شهر مریانج است.

انتهای پیام/89042/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول