اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«مستطیل قرمز» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم‌ سینمایی «مستطیل قرمز» هم‌زمان با اکران در سینماهای کشور، در فرهنگ‌سرای ارسباران اکران و سپس نقد و بررسی می‌شود.

«مستطیل قرمز» در فرهنگسرای ارسباران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط‌ عمومی فرهنگ‌سرای ارسباران، در آستانه اکران ویژه فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» به کارگردانی حسن و حسین صیدخانی و تهیه‌کنندگی زنده‌یاد سیدعلیرضا سجادپور در سینماهای منتخب سراسر کشور، پانصد و چهل و ششمین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگ‌سرای ارسباران، به اکران و نقد و بررسی این فیلم اختصاص دارد.

«مستطیل قرمز» به قلم مهدی نادری و مریم اشرفی، روایتی واقعی از مردم جنگ‌زده و آواره‌ای است که اردوگاهی تشکیل داده‌اند و به سختی زندگی می‌کنند، اما به هیچ قیمتی حاضر به ترک محل زندگی‌شان نیستند.

 اندیشه فولادوند، مهدی اسدی، علی اوسیوند، محمود مقامی، جمشید جهان‌زاده، شهربانو موسوی، شارل کوان(فرانسوی)، حسن مظلومی، عاطفه مرشدی و بازیگران نوجوان هستی صادقیان و داریا اصلانی از جمله نقش‌آفرینان «مستطیل قرمز» هستند.

فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» یکشنبه ۸ اسفند ساعت ۱۸ با حضور عوامل فیلم و میهمانان ویژه فوتبالی، در فرهنگ‌سرای ارسباران اکران و سپس نقد و بررسی می‌شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول