اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

«عشق آباد» میزبان همایش «نقش رسانه‌های جمعی در توسعه ترکمنستان در جامعه جهانی»

همایش بین المللی «نقش رسانه‌های جمعی در توسعه ترکمنستان در جامعه جهانی» به مناسبت شعار سال جاری«عصر مدافع خلق» در شهر «عشق آباد» برگزار شد.

«عشق آباد» میزبان همایش «نقش رسانه‌های جمعی در توسعه ترکمنستان در جامعه جهانی»

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، همایش بین المللی رسانه‌ای «نقش رسانه‌های جمعی در توسعه ترکمنستان در جامعه جهانی» به مناسبت شعار سال جاری«عصر مدافع خلق» در شهر «عشق آباد» برگزار شد.

در این همایش نمایندگان رسانه ملی، خبرنگاران رسانه‌های خارجی معتبر در ترکمنستان، صاحب نظران، شخصیت‌های عمومی و اساتید دانشگاه‌های بزرگ ترکمنستان حضور داشتند.

این همایش رسانه‌ای توسط وزارت امور خارجه کشور، کمیته دولتی تلویزیون، پخش رادیو و فیلمبرداری و همچنین خبرگزاری دولتی ترکمنستان برگزار شد.

در این همایش نمایندگان اتحادیه پخش آسیا و اقیانوسیه، تلویزیون ترکیه، آژانس خبری  TASS، شرکت رسانه‌ای چینی CGTN- کانال تلویزیونی اطلاعاتی روسیه میر 24  (Mir 24 ) به صورت آنلاین در مورد چشم انداز توسعه همکاری‌های بین المللی از جمله بین رسانه‌های کشورهای مختلف سخنرانی کردند.

 شرکت کنندگان در این مجمع از سطح تعامل برقرار شده در فضای رسانه‌ای بسیار قدردانی و خاطرنشان کردند که ترکمنستان مطابق با سیاست خارجی بی طرفانه خود، تبادل منظم اخبار، بررسی و مطالب تحلیلی در مورد وضعیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بشردوستانه را منتشر می‌کند.

رسانه‌های خارجی همچنین تاکید کردند که این کار شامل رواج گسترده سیاست داخلی و خارجی ترکمنستان، ادغام فعال این کشور در فضای اطلاعات جهانی است.

در پایان این همایش روسای رسانه‌ها و خبرگزاری های خارجی از روسیه، ازبکستان، چین و آسیا اقیانوسیه و کره جنوبی در این همایش به تبادل نظر در مورد موضوعات فعالیت رسانه‌های بین المللی پرداختند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول