اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بزرگترین نیروگاه خورشیدی بیمارستان‌های کشور در شهرضا احداث شد

رئیس بیمارستان فوق تخصصی امیرالمؤمنین(ع) شهرضا گفت: بزرگترین نیروگاه خورشیدی بیمارستان‌های کشور در پارکینگ بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا احداث شد.

بزرگترین نیروگاه خورشیدی بیمارستان‌های کشور در شهرضا احداث شد

سید مهدی دیباجی، رئیس بیمارستان فوق تخصصی امیرالمؤمنین(ع) شهرضا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: بزرگترین نیروگاه خورشیدی بیمارستان‌های کشور در پارکینگ بیمارستان فوق تخصصی امیرالمومنین (ع) شهرضا احداث شد.

وی با تقدیر از خیر غلامرضا رفیعی در تأمین اعتبار این پروژه افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با توان ۱۰۰ کیلووات در مدت زمان ۳ ماه ساخته شده و در ابتدای سال آینده مورد بهره‌برداری قرارخواهدگرفت.

دیباجی با اشاره به مزایای این نیروگاه گفت: برق تولیدی این نیروگاه برای مواقع بحران همچون زلزله علاوه بر ژنراتورهای دیزلی موجود با اطمینان برای دستگاه‌های ونتیلاتور و اتاق عمل استفاده شده و در سایر اوقات از محل فروش برق و درآمد حاصله امکان توسعه خدمات عام‌المنفعه در بیمارستان را فراهم می‌کند.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی امیرالمؤمنین(ع) شهرضا با اشاره به نصب و راه‌اندازی آسان این نیروگاه افزود: بازدهی بالا و عدم نیاز به تجهیزات پیچیده، عدم نیاز به باطری برای ذخیره انرژی، فروش برق و درآمدزایی نیروگاه خورشیدی، امکان افزایش تولید بدون محدودیت در آینده، عدم نیاز به آب و سوخت مورد نیاز، فاقد آلایندگی محیط زیست از دیگر مزایایی این پروژه زیست محیطی است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه، بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا در راستای استانداردهای  بیمارستان‌های سبز قدم برخواهد داشت.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول