اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

انتخابات انجمن حرفه‌ای موسسات آموزش گردشگری استان خراسان‌رضوی برگزار شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی خراسان ‌رضوی گفت: انتخابات انجمن حرفه‌ای موسسات آموزش گردشگری این استان برگزار شد.

انتخابات انجمن حرفه‌ای موسسات آموزش گردشگری استان خراسان‌رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی یوسف بیدخوری معاون گردشگری این اداره‌کل اظهار کرد: انتخابات انجمن حرفه‌ای موسسات آموزش گردشگری این استان برگزار شد. مجمع عمومی فوق العاده و عادی این انجمن برگزار و با برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرسان انجمن حرفه‌ای گردشگری استان انتخاب شدند.

وی افزود: این انجمن حرفه‌ای گردشگری در راستای تحقق اهداف پیش‌بینی شده در برنامه پنج ‌ساله ششم توسعه کشور و به استناد ماده ۲۵ آیین نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل و درجه‌بندی و نرخگذاری و نظارت بر تاسیسات گردشگری تشکیل شده است. تشکیل این انجمن در راستای واگذاری امور قابل تصدی به تشکل‌های قانونی و با نظارت اداره‌کل است و فعالیت این تشکل‌های حرفه‌ای علاوه بر چابک‌سازی و تسریع در فرآیندهای اجرایی زمینه مشارکت بیشتر فعالان گردشگری را فراهم می‌کند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول