اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

مناطق محروم کشور به کمک محیط زیست آمدند/ پویش «درخت یاری « باید زودتر اتفاق می افتاد

رییس مجمع عالی جهادگران کشور بااشاره به همراهی 500 گروه جهادی در مناطق مختلف کشور با پویش درخت‌یاری گفت: این پویش در کنار حفظ محیط زیست، خانواده های ضعیف را توانمند می کند.

مناطق محروم کشور به کمک محیط زیست آمدند/  پویش «درخت یاری « باید زودتر اتفاق می افتاد

به گزارش خبرنگار فارس، ضرغام پرنیان رییس مجمع عالی جهادگران کشور در نشست خبری دومین پویش ملی درخت یاری که از امروز آغاز به کار کرد، با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی گروههای جهادی خیر رسانی به مردم مستضعف است گفت: برای رسیدن به این هدف رویکرد جدیدی در حوزه مطالبه گری پیش می بریم.

وی با اشار ه به اینکه این مجمع در حدود ۳ سال در ۵۰۰ شهرستان کشور باز همه اصناف جهادگر برای رسیدن به دوهدف سیاستگذاری و مطالبه گری در ون سازمانی و برون سازمانی انتخابات برگزار کرده  است، ابراز داشت: در حاضر مجمع جهادگزان یک شبکه عظیم جهادی است و این مجمع نماینده کل کشور برای کمک رسانی به مناطق محروم است.

پرنیان ادامه داد: ما ۳۲ مجمع داریم و حاصل آن مجمع عالی جهادگران کشور است که در حوزه مختلف پیگیر سیاست گذاری است، اظهار داشت: پویش درخت‌یاری  کار ارزشمندی است که  باید زودتر اتفاق می افتاد چون محیط زیست حیات تپنده کشور است و آسیب های بی توجهی به  آن به مردم می‌رسد و حفظ آن چرخه اقتصاد کشور را به شکوفایی می رساند.

رییس مجمع عالی جهادگران کشور با اشاره به اینکه پویش درخت‌یاری را به سمت خانوارهای مستضعفی  که زمین دارند و آب دارند حرکت داده ایم، ادامه داد: باید نگاهمان را به این سمت ببریم که خانوارهای ضعیف را توانمند کنیم و درختان مثمری بکاریم که برایشان درآمدزایی داشته باشد.

وی تاکید کرد: این نوع درختکاری هم خانواده های ضعیف را توانمند می کند و هم  به تقویت محیط زیست کمک می کند.

پرنیان  با اشاره به اینکه 500 گروه جهادی در اقلیم‌های مختلف برای کمک به این پویش  پای کار آمدند، و اعلام آمادگی قطعی کردند گفت: البته دستگاههای مسئول این حوزه نیز طبق فرمایش رهبری برای انجام وظایفشان با ما همراهی می کنند و  پشتیبان ما هستند.

وی با تاکید بر اینکه درختکاری و درخت‌یاری یکی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: همه دستگاهها باید در این زمینه احساس تکلیف کنند.

رییس مجمع عالی جهادگران کشور یادآور شد، گروههای جادی در استن ها و مناطق مختلف کشو ربا شناسایی خانواده هایی که امکان همکاری با این پویش را دارند همراه ما هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول