اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

استاندار یزد:‌ هیأت‌های اندیشه‌ورز بسیج موتور محرک توسعه کشور هستند

استاندار یزد با بیان این که هیأت‌های اندیشه ورز بسیج موتور محرک توسعه پایدار کشور هستند، گفت:‌ اگر بخواهیم حرکتی رو به جلو داشته باشیم نیازمند استفاده از خرد جمعی هستیم.

استاندار یزد:‌ هیأت‌های اندیشه‌ورز بسیج موتور محرک توسعه کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،‌ مهران فاطمی پیش از ظهر امروز در دهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان با بیان این‌که امروز در نظام تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی سطوح مختلف کشور نیازمند تفکر و تعقل کاربردی هستیم، اظهار کرد: اگر بخواهیم حرکتی رو به جلو داشته باشیم نیازمند استفاده از خرد جمعی هستیم.

وی با طرح دو سئوال این‌که امروز سهم هئیت‌های اندیشه ورز در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی چقدر است؟ و هیئت‌های اندیشه ورز در میدان عمل حرکت  در کف نظام اجرایی چه جایگاهی دارد؟، افزود:‌ بایستی به یک مدلی برسیم که میزان کارایی اثربخشی و جایگاه‌های هئیت‌های اندیشه‌ورز ارتقا پیدا کند و نتایج این اقدامات مثبت دیده شود.

استاندار یزد با تاکید بر این نکته که دستگاه‌های ما دچار مشکلات و نظام مسائل هستند گفت: پیشنهاد می‌کنیم جهت اجرایی کردن راهبردها هر هیئت اندیشه ورز متناسب با کارکرد در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی استان، دستگاه‌های مرتبط را احصا کرده و جلسات مشترکی بین مدیران، دبیران و اعضای هئیت‌های اندیشه ورز با مسئولان آن دستگاه‌ها برگزار شود.

فاطمی اضافه کرد: برگزاری این جلسات سبب خواهد شد عزیزان در باب موضوعات به یک فهم مشترک رسیده و سپس یک تفاهم نامه بین هیئت اندیشه ورز و کارگروه انعقاد شود تا  پس از بررسی نظام مسائل درکارگروه و شوراهای مربوطه پیشنهادات به دستگاه ها ارسال و بدین گونه فاصله بین تولید فکر و اجرای آن برداشته می شود.

وی در پایان گفت : با این روش مسائل هدفمند و با رعایت اولویت‌های دستگاه‌ها بررسی و ارائه راه حل می‌شود و ما نیز ملاک ارزیابی دستگاه‌ها را بر این اساس قرار می‌دهیم تا  درمیدان عمل توان بسیح را نشان داده و بتوانیم یزد را  استان الگو در این زمینه معرفی کنیم.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول