اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

صدور ۴۰۵ گواهینامه قرآنی برای زندانیان همدان

مدیرکل زندان‌های استان همدان گفت: ۴۰۵ گواهینامه قرآنی برای زندانیان زندان مرکزی همدان صادر شده است.

صدور ۴۰۵ گواهینامه قرآنی برای زندانیان همدان

رضا ذوالفعلی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با برگزاری دوره‌های مختلف قرآنی ۴۰۵ گواهینامه برای زندانیان زندان مرکزی طی سه ماهه اخیر صادر شده است.

وی بیان کرد: برگزاری دوره هایی در زمینه آموزش روخوانی و روانخوانی، تجوید، تفسیر، قواعد و مفاهیم قرآنی و کلاس‌های حفظ و قصص قرآنی در زندان همدان سبب شد تا واحد فرهنگی این زندان با برگزاری چند دوره آزمون، تعداد ۴٠۵ گواهینامه حفظ و یادگیری قرآن و قصص قرآنی برای زندانیان صادر و به مراجع قضایی استان نسبت به استفاده از تاسیسات حقوقی و ارفاقات قانونی ارسال کند.

مدیرکل زندان‌های استان همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر کلاس‌های عمومی روخوانی و روان‌خوانی قرآن در داخل اندرزگاه‌های زندان همه روزه و کلاسهای تخصصی تجوید، تفسیر، مفاهیم و حفظ قرآن با حضور مربیان و روحانیون آموزشی طبق برنامه‌ریزی اداره فرهنگی برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری هفتمین مرحله آزمون هماهنگ فنی و حرفه‌ای سال ١۴٠٠ در اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان گفت: در راستای اجرای برنامه‌های پیشگیری و کاهش آسیب رفتارهای پرخطر زندانیان و پس از برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی هفتمین مرحله آزمون هماهنگ کلاس‌های فنی و حرفه‌ای با مشارکت ٣١ نفر مددجو به صورت محیط کار واقعی برگزار شد.

ذوالفعلی‌نژاد یادآور شد: در این آزمون که توسط گروه آزمون گیرنده مرکز فنی و حرفه ای شهرستان کبودراهنگ برگزار شد زندانیان اردوگاه کاردرمانی در قالب پنج رشته شامل عایق کار رطوبتی و آسفالت کار ابنیه ،کمک کاشیکار درجه ۲،کمک گچ‌کار، کمک بنای سفت‌کار و کمک نقاش ساختمان مورد ارزیابی و آزمون قرار گرفتند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول