اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آب منطقه‌ای تهران اراده‌ای برای رفع مشکلات مردم ندارد/ وزیر نیرو رسیدگی کند

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سقوط و جان باختن یک کودک در کانال انتقال آب ری-ورامین گفت: شرکت آب منطقه‌ای تهران اراده‌ای برای دغدغه‌ها و رفع مشکلات مردم ندارد و لازم است وزیر نیرو نسبت به این موضوع رسیدگی کند.

آب منطقه‌ای تهران اراده‌ای برای رفع مشکلات مردم ندارد/ وزیر نیرو رسیدگی کند

جعفر شربیانی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری ضمن اظهار تاسف از جان باختن یک کودک در کانال انتقال آب ری-ورامین واقع در عباس آباد شهرری اظهار کرد: متاسفانه در این کانال چند مورد حادثه مشابه را شاهد بودیم و گاهی نیز در اتفاقات این‌چنینی، کودکان سقوط کرده در کانال آب توسط افراد حاضر در صحنه نجات پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه پس از مسؤولیتم به عنوان نماینده مردم در شورای شهر، از آبان ماه پیگیر رفع این مشکل هستم، گفت: بوی بد این کانال همیشه باعث آزار و اذیت ساکنان محله عباس آباد می‌شود که وزارت نیرو و شرکت آب منطقه‌ای به عنوان زیرمجموعه این وزارتخانه، در رفع مشکلات این کانال کوتاهی کرده‌اند.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه یادآور شد: حدود دو ماه پیش در صحن علنی شورای شهر تهران به این مشکل اشاره کردم و از وزیر نیرو برای رفع آن درخواست کردم، که از رسانه ملی نیز پخش شد اما با بی‌تفاوتی و بی‌توجهی به دغدغه مردم، مشکلات ادامه دارد.

شربیانی با اشاره به پیگیری‌های انجام گرفته تصریح کرد: اعلام کردم که مدیرعامل آب منطقه ای تهران اراده‌ای برای حل این مشکل ندارد و لذا وزیر نیرو باید نسبت به حل این مشکل اقدام کند اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته و شاهد مرگ یک کودک دیگر و در واقع یک سرمایه ملی در سایه بی‌تدبیری برخی از مسؤولان بودیم که مردم شهرستان ری داغدار شدند.

وی بیان کرد: جلسه‌ای در ۲۹ دی ماه سال جاری توسط فرمانداری ری درخصوص این موضوع با حضور مسؤولان مربوطه و دادستان ری تشکیل و در این جلسه مقرر شد پیگیری‌ها انجام شود و پس از اعلام نتایج، شروع به کار کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری ادامه داد: ۷۵۰ متر از کانال انتقال آب ری-ورامین در محله عباس آباد در مجاورت منازل مسکونی قرار دارد که فرمانداری ری و شهرداری مناطق ۲۰ و ۱۵ تهران برای تامین بودجه پای کار آمده‌اند اما مدیرعامل وقت آب منطقه‌ای تهران نسبت به موضوع بی تفاوت بود.

شربیانی با بیان اینکه برای این موضوع دو امر لازم است، تاکید کرد: ابتدا دستگاه قضایی باید برخورد شدید، عبرت آمیز، جدی و متناسب با مرگ یک انسان انجام دهد طوری که جریان مرگ کودکان در کانال آب درس عبرت برای تمام دستگاه‌های کم‌کار شود و سپس نسبت به سرپوشیده کردن کانال اقدام شود که در این خصوص شورای تامین شهرستان ری و استانداری تهران نیز باید کمک کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول