اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تسریع در اجرای پروژه«سبزه‌میدان» زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بر تسریع در اجرای پروژه سبزه‌میدان تاکید کرده و گفت: سیستم جمع‌آوری فاضلاب، اجرای شبکه فاضلاب پیرامون این پروژه و شبکه آبرسانی آن در سریع ترین زمان ممکن اجرایی شود.

تسریع در اجرای پروژه«سبزه‌میدان» زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، در دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با شهردار زنجان، طرفین بر تسریع در اجرای پروژه سبزه میدان تاکید کرده و مقرر شد سیستم جمع آوری فاضلاب، اجرای شبکه فاضلاب پیرامون این پروژه و شبکه آبرسانی آن در سریعترین زمان ممکن اجرایی شود.

علیرضا جزء قاسمی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب فیروز فر به عنوان شهردار زنجان، خواستار همکاری بیشتر شهرداری با شرکت آب و فاضلاب در راستای اجرای طرح های فاضلاب و اصلاح شبکه آب شهر زنجان شد.

وی افزود: تسریع در صدور مجوزهای لازم برای احداث شبکه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در نقاط مختلف شهر، به ویژه مناطقی که در اولویت شرکت آب و فاضلاب قرار دارد از جمله زمینه‌های توسعه همکاری ها با شهرداری زنجان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: فعالیت‌های شهرداری و شرکت آب و فاضلاب در هم تنیده بوده و در راستای خدمات رسانی به شهروندان است که از این جهت ضروری است هر دو نهاد همکاری تنگانگ و ویژه داشته باشند.

شهردار زنجان نیز با تقدیر از فعالیت‌ها و خدمات شرکت آب و فاضلاب استان، بر لزوم همکاری با دستگاه های خدمات‌رسان تاکید کرده و بیان داشت: شهرداری زنجان برای رفع مشکلات شهروندان، آماده هرگونه همکاری با شرکت آب و فاضلاب است.

علیرضا فیروز فر با اشاره به اجرای پروژه‌سبزه میدان گفت: استاندار زنجان، شخصاً پیگیر مراحل اجرای این طرح بوده و شهرداری نیز با تمام توان در صدد تکمیل آن است.

وی اجرای طرح‌های تامین آب و جمع‌آوری فاضلاب پروژه سبزه‌میدان را گام بزرگی در راستای تکمیل این پروژه عنوان کرده و افزود: با تعامل شرکت آب و فاضلاب تکمیل پروژه سبزه‌میدان سرعت بیشتری خواهد یافت.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول