اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش: با هرگونه کوتاهی در رعایت پروتکل‌ها برخورد جدی می‌کنم

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با هرگونه کوتاهی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس، برخورد جدی خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش: با هرگونه کوتاهی در رعایت پروتکل‌ها برخورد جدی می‌کنم

افشین امیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در جلسه اخیر ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا مقرر شد ادامه شیوه آموزش در مدارس شنبه هر هفته تا شنبه هفته آینده تعیین تکلیف شود و فردا طبق دستورالعمل روزهای اخیر عمل خواهد شد تا پس از هماهنگی با ستاد کرونا برای هفته آینده برنامه‌ریزی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حفظ سلامتی دانش‌آموزان و پیشرفت تحصیلی آن‌هادغدغه اصلی این اداره است، افزود: در روزهای اخیر معاونان اداره و ده‌ها اکیپ از سوی آموزش و پرورش برای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از مدارس سطح استان سرکشی داشتند و بنده شخصا در برخی از بازرسی‌ها حضور داشتم.

وی با بیان اینکه تذکرات لازم در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به تمامی مدارس سطح استان داده شده است خاطرنشان کرد: با هرگونه کوتاهی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی برخورد جدی خواهیم داشت.

امیریان در پایان تصریح کرد: با توجه به افت تحصیلی دانش‌آموزان در ایام تعطیلی مدارس از همه خانواده‌ها خواهشمندیم بیش از پیش به وضعیت تحصیلی فرزندان خود توجه کرده و ارتباط خود را با معلمان افزایش دهند و برای حضور دانش‌آموزان در کلاس درس به مجموعه آموزش و پرورش اعتماد کنند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول