اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اوکراین ضربه دلبستگی به آمریکا را می‌خورد/جریان تحریف دنبال برجسته کردن گفتمان سازش است

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: شرایط امروز اوکراین نتیجه عمل کشورهایی است که دلبسته آمریکا هستند.

اوکراین ضربه دلبستگی به آمریکا را می‌خورد/جریان تحریف دنبال برجسته کردن گفتمان سازش است

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه های نماز جمعه با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی تصریح کرد: برای مبارزه با جاهلیت پیامبر خاتم آمد تا کفر و شرک و الحاد را نابود و پرچم توحید را بگستراند.

وی گفت: امروز دنیای غرب به دنبال همان فرهنگ جاهلیت اولی است و به دنبال حاکم کردن تمدن فاسد غربی بر عالم هستند.

خطیب جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: بی عدالتی، ظلم و تبعیض نادیده گرفتن کرامت انسان ها و زن این موجود ملکوتی را تبدیل به کالا کردن از آرمان‌های فرهنگ منحط غربی است برای مقابله با این جاهلیت ثانی هم وجود مبارک خاتم الاوصیا امام عصر(عج) می‌آید تا دین اسلام و آرمان های آن را محقق می‌کند و نظام جمهوری اسلامی ما برگرفته از بعثت انبیا و بعثت پیامبر خاتم می باشد و مقدمه برای حاکمیت ولایت حضرت بقیه الله اعظم است.

وی به شرایط اوکراین اشاره و تاکید کرد: بحران و شرایط جنگی که در اوکراین می بینیم به علت اقدامات تحریک آمیز آمریکا و ناتو است و پشت صحنه اتفاقات اوکراین خوی گرگ صفتی و روباه صفتی آمریکاست.

صلواتی خاطرنشان کرد: درس و نکته بحران اوکراین این است که دلبستگان به آمریکا و غرب و متحدین آمریکا در مواقع خطر روی آمریکا حساب باز نکنند افغانستان و اوکراین دلخوش به حمایت آمریکا بودند و وضعیت دیروز افغانستان و امروز اوکراین نمایش چهره حقیقی آمریکاست.

امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: اوکراین جهت اعتمادسازی برای غرب و آمریکا همه مولفه‌های قدرت خود را نابود کرد امروز هم از درون ضعیف است هم توان مقابله با حملات را ندارد هم آمریکا و ناتو او را تنها گذاشتند این سرنوشت همه کسانی است که متکی به شیطان بزرگ و طاغوت هستند.

وی به مذاکرات وین هم اشاره کرد و گفت: مذاکرات وین روزهای حساسی را پشت سر می‌گذارد از جهت ابعاد فنی چیزی باقی نمانده است آنچه باقی مانده اراده سیاسی غرب است توپ در میدان آمریکاست تیم رسانه غربی ها میدان را عوض کردند میدان بازی آنها جنگ رسانه‌ای و کشاندن موضوع به میان افکار عمومی است و می بینیم که در جنگ رسانه ای شورای عالی امنیت ملی تیم مذاکره کننده ایران مورد انواع و اقسام هجمه‌هاست متاسفانه بعضی در داخل هم به خواست دشمن کمک می کنند جریان تحریف امروز درصدد برجسته سازی گفتمان سازش است.

صلواتی با بیان اینکه نماز جمعه این هفته به یاد شهید ۱۹ ساله شهید والامقام جمشید کرم زاده از شهر قلعه رئیسی برگزار می شود که از شهدای پد خندق است عنوان کرد: در کتاب پایی که جا ماند اثر آزاده جانباز سرافراز سید ناصر حسینی می گوید بعد از شهادتش افسر عراقی عکس امام را از حیبش بیرون آورد؛ شهیدی که به ولایت مداری معروف بود در وصیت نامه‌اش می‌گوید امروز اسلام در خطر است و برای یاری اسلام و زیارت قبر امام حسین می‌روم.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول