اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

فارس من| امتیاز حافظان قرآن در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

بر اساس دفترچه نهمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی، 10 درصد به امتیاز نمره مکتسبه آزمون کتبی حافظان قرآن دارای درجات ( 1 تا 3) برای حافظین قران در مشاغل مربی امور تربیتی مدارس و دبیر معارف اسلامی لحاظ خواهد شد.

فارس من| امتیاز حافظان قرآن در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه «فارس من» درخواست داشتند که «حافظان قرآن کریم در آموزش و پرورش» استخدام شوند.

در این مطالبه آمده است: «اینجانبان جمعی از حافظان قرآن کریم، خواهان ارائه خدمت در آموزش و پرورش و ترویج کلام وحی هستیم، تا بدینوسیله بتوانیم آنچه را که آموخته‌ایم در اختیار نسل جدید قرار دهیم. لذا استدعا داریم از استعدادهایی که در این کشور بالقوه باقی مانده و جامعه کنونی ما نیازمند آن است، استفاده شود.

همچنین تقاضا داریم شرایط سنی در این تقاضا، در نظر گرفته نشود یا مدت سنوات حفظ یا تدریس به‌جای آن لحاظ شود».

در این خصوص به سراغ دفترچه نهمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی رفتیم تا ببینیم که آیا در این آزمون که آموزش و پرورش سهمیه بسیار بالایی دارد، چقدر به حافظان قرآن توجه شده است.

بر اساس مصوبه شماره 200.13736 مورخ 14 شهریور 1390 شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، 10 درصد به امتیاز نمره مکتسبه آزمون کتبی حافظان قرآن دارای درجات ( 1 تا 3) برای حافظین قران در مشاغل مربی امور تربیتی مدارس و دبیر معارف اسلامی لحاظ خواهد شد.

همچنین برای مشاغلی که شرایط احراز آنها دیپلم می‌باشد، درجه پنج حفظ قرآن به شرط دارا بودن گواهینامه پایان دوره اول متوسطه از لحاظ استخدامی همتراز دیپلم می باشد و امتیاز ذکر شده نیز به افراد واجد شرایط اعلام شده در متن دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان
مشترک فراگیر تخصیص خواهد یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول