اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

جریمه سنگین برای کادر فنی و بازیکنان والیبال شهرداری ارومیه

شهردار ارومیه، در نامه ای خطاب به مدیر عامل باشگاه خواستار رسیدگی فوری به علل و دلایل ناکامی‌های مستمر تیم والیبال در رقابت های لیگ برتر و جریمه حداکثری برای کادر فنی و بازیکنان این تیم شد.

جریمه سنگین برای کادر فنی و بازیکنان والیبال شهرداری ارومیه

به گزارش فارس از ارومیه، در پی باخت‌های متوالی و مکرر تیم والیبال "حسین مهدی‌زاده" شهردار ارومیه در نامه‌ای خطاب به "پیمان رضایی" مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری دستور داد با لحاظ عملکرد نامطلوب بازیکنان و کادر فنی تیم در این دوره از مسابقات لیگ برتر والیبال و در اجرای آئین‌نامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران نسبت به اعمال حداکثری جریمه‌های موضوع این آئین‌نامه اقدام نماید.

شهردار ارومیه در این نامه با اشاره به هزینه‌های بالای تیم و عزم جدی شهرداری ارومیه برای حمایت از والیبال ارومیه به عنوان پایتخت والیبال ایران تاکید کرده است تا در اولین روز کاری هفته آینده مدیرعامل باشگاه در جلسه فوق‌العاده‌ای که با حضور پیشکسوتان والیبال ارومیه به منظور آسیب‌شناسی و تبیین علل ناکامی‌های متوالی و شکست‌های پی‌در‌پی تیم تشکیل خواهد شد حضور یابد تا علل و دلایل ناکامی‌های مستمر، بررسی و چاره‌اندیشی شود.

مهدی‌زاده شهردار ارومیه، توجه جدی به انتظارات هواداران و مردم ارومیه از تیم والیبال شهرداری را از اهم موضوعات برشمرد و خاطر نشان کرده است: شهرداری ارومیه با وجود بحران‌های مالی ادوار گذشته همواره از تیم والیبال شهرداری به بهترین نحو ممکن حمایت نموده و خواهد نمود اما در چنین شرایطی، شکست‌ها و ناکامی‌های متوالی تیم هم برای اینجانب و هم برای مردم ارومیه و هواداران پرشور این رشته ورزشی به هیچ‌وجه توجیه‌پذیر نبوده و می‌بایست به منظور جبران و جلوگیری از استمرار ناکامی‌ها، تدابیر و تمهیدات جدی اندیشیده و عملیاتی شود.

به گزارش فارس، تیم والیبال شهرداری ارومیه با قبول دومین شکست پیاپی خود مقابل پیکان تهران در دیدارهای مرحله پلی آف لیگ برتر کشور خداحافظی تلخی با جام سی و پنجم داشت.

تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران در دومین دیدار روز پنجشنبه به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان موفق به شکست سه بر صفر نماینده ارومیه شدند.

شاگردان محمدرضا تندروان سرمربی شهرداری ارومیه در سه ست این مسابقه با امتیازهای بسیار ضعیف 25 بر 17، 25 بر 17 و 25 بر 9 نتیجه را به حریف واگذار کردند.

شهرداری ارومیه امسال برای یازدهمین سال متوالی در لیگ برتر والیبال تیم‌داری می کند که عملکرد ضعیف این تیم و باخت‌های پیاپی، انتقادات زیادی را از سوی کارشناسان، هواداران و مسوولان این شهر در پی داشته است.

انتهای خبر/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول