اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح وقف سبز در آستان‌های مقدس چهارمحال و بختیاری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: طرح وقف سبز از روز ۱۵ اسفندماه همزمان با ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به مدت یک هفته در بقاع متبرکه دارای ظرفیت اجرا خواهد شد.

اجرای طرح وقف سبز در آستان‌های مقدس چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین حسن امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه موضوع درختکاری و محیط‌زیست در نگاه ما یک نگاه معرفتی و معنوی است، گفت: طرح وقف سبز با هدف تقویت خدمات اجتماعی بقاع متبرکه در حوزه محیط زیست، کمک به آبادانی و سرسبزی محیط پیرامونی، ترویج فرهنگ درختکاری و افزایش پوشش گیاهی منطقه و بقعه و ترویج فرهنگ وقف و بخصوص وقف برای محیط زیست در بقاع متبرکه سراسر کشور اجرا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: یکی از کارهایی که در اجرای این طرح صورت می‌گیرد، تعامل با دانشگاه علوم پزشکی در راستای مشارکت خانواده‌هایی است که صاحب فرزند نورسیده شده‌اند؛ به این صورت که این خانواده‌ها در طرح وقف نهال با درج پلاک به نام فرزندشان بر روی درخت، مشارکت می‌کنند.

وی در پایان ادامه داد: گفتنی است این طرح از روز ۱۵ اسفندماه همزمان با ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به مدت یک هفته در بقاع متبرکه دارای ظرفیت اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول