اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

پروازهای مسافری بین ایران و روسیه برقرار است

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی با بیان اینکه هفته‌ای دو پرواز مسافری به روسیه‌ داریم، گفت: پروازهای ما به مسکو برقرار است و متوقف نشده است.

پروازهای مسافری بین ایران و روسیه برقرار است

‌حسن خوش‌خو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره انجام پروازها بین ایران به روسیه، اظهار داشت: پیش از این پروازی مسافری به روسیه داشتیم که به علت بسته بودن مسیر اوکراین، از مسیری دیگر اما با تأخیر انجام شد.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: ما هفته‌ای دو پرواز مسافری به روسیه توسط شرکت ماهان داریم که با توجه به تحولات و مناقشاتی که بین روسیه و اوکراین وجود داشت پرواز روز گذشته با کمی تأخیر انجام شد، اما‌ پروازهای ما به مسکو برقرار است و متوقف نشده است. 

* احتمال افزایش پروازهای عبوری از فضای کشور تا ساعات آینده

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مناقشات اوکراین موجب افزایش پروازهای عبوری از فضای ایران شده است؟ گفت: پروازهای عبوری از کشور ما در دو کریدور شمال و جنوب است که قطعا این کریدور شمالِ ما، تأثیر می‌پذیرد به هر حال آسمان اوکراین کلییر شده است و انتظار داریم در 24 ساعت آینده برخی پروازهای عبوری به سمت فضای کشور ما شیفت کند.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: کریدور جنوب ما که قطر و امارات از آنجا پرواز می‌کنند از نظر ظرفیت فول است، اما پیش‌بینی ما این است که برخی پروازهای عبوری با مناقشات روسیه و اوکراین به سمت فضای کشور ایران متمایل شود.

به گزارش فارس، مناقشات بین روسیه و اوکراین امروز جمعه به دومین روز خود رسیده است.

تهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول