اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مخالفت باشگاه سپاهان با کناره‌گیری نویدکیا

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در بیانیه‌ای ضمن مخالفت با کناره‌گیری محرم نویدکیا اعلام کرد: با کناره‌‌گیری آقای محرم نویدکیا مخالفت و برای ایشان در ادامه روند فعالیت‌ها آرزوی موفقیت می‌نماییم.

مخالفت باشگاه سپاهان با کناره‌گیری نویدکیا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، باشگاه سپاهان اصفهان در بیانیه‌ای اعلام داشت: پیرو اعلام درخواست محرم نویدکیا از هیأت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان جهت جایگزینی و واگذاری مسؤولیت، طی دو جلسه با حضور اعضا و این مربی، ابعاد موضوع بررسی و ضمن تشکر از احساس مسؤولیت و اهتمام و نگرانی وی، نسبت به روند عملکرد، نتایج تیم و دغدغه هواداران ارزنده و وفادار، به اطلاع می‌رسانیم با توجه به نگاه بلند مدت باشگاه مبنی بر استفاده از سرمایه‌های بومی و سپاهانی‌های وفادار، ضمن تاکید بر ادامه فعالیت و انجام مسؤولیت و تدوین راهکارهای تقویتی تیم و ارتقا ظرفیت‌های فنی ورزشی کادر فنی و اجرائی تیم جهت حضور در ادامه مسابقات و بازی‌های آسیایی، با کناره‌‌گیری آقای محرم نویدکیا مخالفت و برای ایشان در ادامه روند فعالیت‌ها آرزوی موفقیت می‌نماییم.

به گزارش فارس، نتایج ضعیف و دور از انتظار سپاهان در فصل جاری، انتقادات زیادی به این تیم وارد کرده است.

روز گذشته نیز محرم نوید کیا در نشست خبری بعد از بازی این تیم مقابل ذوب آهن اعلام کرد:همه چیز خوب بود ولی واقعیت این است که تیم نتیجه می‌خواهد. اینکه من سال‌ها بازیکن این تیم بودم و هواداران من را دوست دارند، تا هر وقت که بخواهم بمانم، نه اینطور نیست.

وی افزود: برای من سخت است. نه بحث مالی و نه رزومه‌اش برایم مهم بود. واقعاً فکر می‌کردم به تیم کمک می‌کنم ولی الان هواداران ناراحت هستند. شاید به من هم خیلی فشار نیاورند. شاید هم جاهایی حق داشته باشند. اما تحمل من برای اینکه هواداران را ناراحت ببینم سخت است. برای همین فکر می‌کنم کسی دیگری بتواند بهتر و راحت‌تر به تیم کمک کند. از همه مجموعه کارخانه و باشگاه و همه هواداران ممنون هستم و تشکر می‌‌کنم. اگر مشکلی بود باز هم معذرت‌خواهی می‌کنم و امیدوارم همه موفق باشند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول