اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برترین های فوتبال زنجان تجلیل شدند

برترین‌های فوتبال استان زنجان در آئینی از به همت محیط زیست تقدیر شد.

برترین های فوتبال زنجان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری از زنجان، از سوی سازمان حفاظت محیط زیست و فدراسیون فوتبال، از بهمن عمولر، صیاد بهرامی، علی بیگدلی، مهدی حسین خانی، مرتضی سهرابی، غفور بدری و زهره خداوردی امروز تقدیر شدند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه فوتبال یکی از ورزش‌هایی است که می‌توان به عنوان صنعت از آن بهره جست، اظهار کرد: باید در راستای گسترش این ورزش فعالیت کنیم.

محمد رضا یافتیان با اشاره به اینکه امر به ورزش امر به معروف است، اضافه کرد: با توجه به جذابیت رشته فوتبال باید از این ظرفیت در راستای فرهنگ‌سازی استفاده شود.

وی افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که در استان زنجان حداقل یک تیم در لیگ‌های برتر فوتبال کشور حضور داشته باشد و برای این موضوع باید از ظرفیت ادارات برای حمایت از این بخش استفاده شود.

رئیس هیأت فوتبال استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بسیاری از علاقه‌مندان به حوزه ورزش وقت و انرژی می‌گذارند، عنوان کرد: خود این وقت و انرژی یک سرمایه است.

نادر بلباسی با بیان اینکه امروز محیط زیست را در کنار فوتبال می‌بینیم، اضافه کرد: ورزش و محیط زیست مکمل هم هستید.

وی با بیان اینکه در محیط زیست احساس غربت نمی‌کنیم، بیان کرد: مدیر کل محیط زیست استان زنجان عضو افتخاری هیأت فوتبال می‌شود.

رئیس هیأت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه کمیته مدیران استان زنجان برای مدیران علاقه‌مندان تشکیل خواهد شد، اضافه کرد: برخی مدیران تصور می‌کنند برای کمک به فوتبال نیاز به هزینه‌های کلان هست اما این تصور اشتباه است و هیأت فوتبال برای فعالیت نیازهای حتی جزئی دارد.

انتهای پیام/73009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول