اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

معاون استاندار سمنان: مشکلات حوزه مهندسی با کار تخصصی رفع شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: باید با انجام کار تخصصی و شبانه‌روزی و همچنین درک متقابل بتوانیم مشکلات حوزه مهندسی را برطرف کنیم.

معاون استاندار سمنان: مشکلات حوزه مهندسی با کار تخصصی رفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بعدازظهر امروز در آئین بزرگداشت روز مهندس که در دانشگاه سمنان برگزار شد، با اشاره به زادروز خواجه‌نصیرالدین طوسی، روز مهندس را به جامعه مهندسان این استان تبریک گفت و اظهار کرد: در جامعه کنونی که بخش اعظمی از درآمد خانوار صرف ساخت سرپناه می‌شود، جامعه مهندسان که جزو قشر فرهیخته و تحصیل‌کرده جامعه هم هستند، نقش مهم و مؤثری در توسعه استان دارند.

وی گفت: با توجه به مشکلات موجود در این حوزه باید با انجام کار تخصصی و شبانه‌روزی و همچنین درک متقابل بتوانیم مشکلات حوزه مهندسی را برطرف کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: انتظار داریم مهندسان تمام امور محوله به خود را طوری انجام دهند تا اعتماد جامعه مخاطب را جلب کرده و در نتیجه مردم امور عمرانی خود را با خیال آسوده به مهندسان واگذار کنند.

حمیدی با اشاره به بافت تاریخی و اقلیم شهر سمنان که گویای فرهنگ دیرینه این شهر و استان است، خواستار تلاش و توجه مهندسان به ساخت و ساز ساختمان‌های جدید به‌خصوص در طراحی نمای بیرونی اماکن و استفاده از سبک کهن این سرزمین به‌منظور جذابیت بافت قدیم و حفظ و حراست از آن شد.‌

وی بیان کرد: دولت آمادگی دارد که پیشنهادهای راهگشا، تسهیل‌کننده و واگذاری کار را به انجمن‌های تخصصی نظام مهندسی در تعامل و همکاری با ادارات کل استان در بخش واگذاری قسمتی از وظایف خود در حوزه نظام مهندسی مانند تفاهم‌نامه‌ها در حوزه‌های مختلف را انجام دهد که نتیجه آن تسریع در انجام امور، کیفیت بهتر کار و همچنین ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اعلام آمادگی خود در جهت یاری در انجام امور مرتبط با جامعه مهندسان، خاطرنشان کرد: تقاضا دارم تا مهندسان با تمام توان در جهت انجام طرح جهش ملی مسکن تلاش و کمک کنند تا این طرح بسیار ارزشمند به‌خوبی به سرانجام برسد تا مردم از مسکن مناسب بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول