اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

رنج بوشهر از کمبود امکانات درمانی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر فاصله چشمگیر استان بوشهر با سرانه تخت بیمارستانی در داخل کشور را یکی از کمبودهای حوزه بهداشت و سلامت استان نام برد و گفت: از آنجا که ما با متوسط میانگین تعداد تخت‌های کشور فاصله داریم انتظار می‌رود وزارت بهداشت نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد.

رنج بوشهر از کمبود امکانات درمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد هادی رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر امروز در نشست با وزیر بهداشت به کمبود تجهیزات بیمارستانی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: مردم فهیم و قهرمان‌پرور استان بوشهر که نجابت و اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند در برابر نقش مهمی که در کسب درآمد و تامین منابع در کشور دارند مظلوم واقع شده‌اند و انتظار به حق آن‌ها ارائه خدمات متوازن نسبت به سایر استان‌ها است. 

وی فاصله چشمگیر استان بوشهر با سرانه تخت بیمارستانی در داخل کشور را یکی از کمبودهای حوزه بهداشت و سلامت استان نام برد و افزود: از آنجا که ما با متوسط میانگین تعداد تخت‌های کشور فاصله داریم انتظار می‌رود وزارت بهداشت نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد. 

معاون استاندار بوشهر در ادامه افزود: مردم استان بوشهر با کمبود دستگاه‌ام آر آی مواجه‌اند و در نوبت‌های طولانی مدت قرار می‌گیرند یا حتی برای ساده‌ترین عمل‌ها نیز به استان‌های همجوار مراجعه می‌کنند. 

رستمیان به مشکل جدی استان در تامین داروهای خاص اشاره کرد و گفت: متاسفانه مرکز استان بوشهر فاقد داروخانه هلال احمر می‌باشد که حسب اعلام متولیان هلال احمر در استان بوشهر، نیازمند صدور مجوز لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم. 

معاون استاندار بوشهر ضمن امیدواری از حضور وزیر بهداشت در استان بوشهر در بهبود وضعیت بهداشت و سلامت استان، وضعیت تجهیزات اوراژنس بوشهر را نامناسب نام برد و خاطرنشان ساخت: اورژانس بوشهر فاقد آمبولانس‌های مناسب با تجهیزات و امکانات پزشکی مطلوب است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول