اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

وقتی بنیاد برکت ۲۹ مدرسه در استان سمنان می‌سازد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان سمنان گفت: احداث ۲۹ مدرسه با مشارکت بنیاد برکت در استان سمنان آغاز و تاکنون ۲۱ پروژه افتتاح شده و هشت پروژه در حال ساخت است.

وقتی بنیاد برکت ۲۹ مدرسه در استان سمنان می‌سازد

حامد احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با بیان اینکه کاروان خدمت برای انجام اقدامات دندانپزشکی به منطقه پل ابریشم اعزام شد، اظهار کرد: کاروان دیگری هم به منطقه دشت شاد شاهرود برای انجام خدمات دندانپزشکی، پزشکی و توزیع داروی رایگان اعزام شد.

وی بیان کرد: از سال ۱۳۸۹ تا امروز، احداث ۲۹ مدرسه با مشارکت بنیاد برکت در استان سمنان آغاز و تاکنون ۲۱ پروژه افتتاح شده و هشت پروژه در حال ساخت است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان سمنان افزود: مدارس شاهرود و گرمسار آماده افتتاح است و پروژه حکیم الهی هم 40 روز قبل افتتاح شد. جمع کل مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان در ساخت این مدرسه‌ها، ۲۰ میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان سمنان در ساخت خانه عالم و تکمیل مساجد مشارکت دارد، گفت: در سفر ریاست جمهوری، کمک‌هزینه لایروبی قنوات به این ستاد واگذار شد که مشارکت سه میلیارد تومانی بنیاد برکت را در این زمینه شاهد هستیم.

احمدی ادامه داد: یک خوابگاه دانشجویی توسط بنیاد ۱۵ خرداد برای دانشگاه علوم پزشکی دامغان ساخته شد که برآورد هزینه‌های آن، ۳۴ میلیارد تومان بوده است و جزو برترین خوابگاه‌های دانشجویی کشور محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: در زمینه اشتغال‌زایی در گذشته تنها شهرستان‌های گرمسار و میامی زیرپوشش وام‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت بودند و اکنون دو یا سه شهرستان دیگر را نیز زیرپوشش قرار دادیم و کل شهرستان‌های استان سمنان تا سال‌های بعد زیرپوشش وام‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت قرار می‌گیرند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان سمنان بیان کرد: این وام‌ها قرض‌الحسنه است و به افرادی تعلق می‌گیرد که نیازمند باشند؛ از سال ۱۳۹۷ تا امروز اشتغال زیادی در استان با اعطای این وام‌ها ایجاد شده است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول