اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

2 بوکسور ارومیه ای به مسابقات آسیایی اردن اعزام می شوند

رییس هیات بوکس آذربایجان غربی گفت: ابوالفضل دانا و امیر اسماعیلی با عضویت در ترکیب نهایی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور جواز حضور در مسابقات آسیایی 2022 اردن را کسب کردند.

2 بوکسور ارومیه ای به مسابقات آسیایی اردن اعزام می شوند

محمد آبی در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: این 2 بوکسور شایسته پس از کسب عناوین قهرمانی کشور و حضور در چندین مرحله اردوی انتخابی در نهایت در جمع 13 بوکسور اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در شهر "امان" پایتخت اردن قرار گرفتند.
وی افزود: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از روز 10 لغایت 23 اسفندماه جاری برگزار خواهد شد.

آبی افزود: بر اساس اعلام فدراسیون در ترکیب تیم ملی نوجوانان مهدی کاظمی در وزن 48 کیلوگرم، میلاد فتاحی در 57 کیلوگرم، سیدعلی اکبر میراحمدی در وزن 63 کیلوگرم، علیرضا موسوی در وزن 66 کیلوگرم، امیرمحمد خزائی در وزن 70 کیلوگرم، سام استکی در وزن 80 کیلوگرم و "امیر اسماعیلی" در وزن 80+ کیلوگرم حضور دارند.

وی ادامه داد: در ترکیب تیم جوانان  نیما بیگی در وزن 54 کیلوگرم، علی اصغر افشاری در وزن 57 کیلوگرم، امیرعباس کبودوند در وزن 60 کیلوگرم، محمد پارسی در وزن 63.5 کیلوگر، سینا موتضوری در وزن 67 کیلوگرم و " ابوالفضل دانا" در وزن 80 کیلوگرم حاضر هستند.

آبی  با اشاره به اینکه ملی‌پوشان کشورمان روز نهم اسفندماه به مسابقات آسیایی اردن اعزام خواهند شد، گفت: هدایت تیم های ملی نوجوانان و جوانان کشور بر عهده رضا مهدی‌پور به عنوان سرمربی و مرتضی سپهوند، مهدی طلوتی، ایمان طیبی و محمد مهدی‌پور به عنوان مربی است.

به گزارش فارس، پیشتر و طی 2 هفته گذشته "پویا خدادادی" و "سروش کریمی" 2 بوکسور آذربایجان غربی نیز در ترکیب اردوهای انتخابی حضور داشتند ولی با حذف در مراحل پایانی از رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی بازماندند.

انتهای خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول