اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

استاندار یزد:‌ منطقه ویژه گردشگری اولویت مدیرکل میراث فرهنگی باشد

استاندار یزد با بیان این که توسعه پایدار این استان به تقویت دو بال فناوری و گردشگری نیاز دارد،‌ گفت:‌ راه‌اندازی منطقه ویژه گردشگری یزد باید در اولویت اجرایی مدیرکل جدید میراث فرهنگی این استان باشد.

استاندار یزد:‌ منطقه ویژه گردشگری اولویت مدیرکل میراث فرهنگی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،‌ مهران فاطمی ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان که با حضور فعالین حوزه گردشگری و معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در باغ جهانی دولت آباد یزد برگزار شد، اظهار کرد:‌ نیروی انسانی یزد در حوزه میراث فرهنگی از جمله ظرفیت‌های شاخص این استان برای توسعه پایدار است.

وی حمایت و تقویت حوزه گردشگری را یکی از اولویت‌های جدی مدیریت ارشد استان یزد در دوره جدید دانست و افزود: در مسیر تعالی از تمام ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل استفاده می‌کنیم.

استاندار یزد توسعه پایدار و همه جانبه این استان را در گرو تقویت دو بال فناوری و گردشگری عنوان کرد و گفت:‌ به همین منظور بحث ایجاد معاونت جدید گردشگری برای استاندار از سوی استانداری یزد به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور پیشنهاد شده است.

فاطمی با بیان این‌که ایجاد سازوکار قانونی برای مدیریت راهبردی و قوی‌تر در سطوح استانی برای صنعت گردشگری در دستور کار است،‌ تصریح کرد: راه‌اندازی منطقه ویژه گردشگری به عنوان یکی از اصلی‌ترین مصوبات سفر رئیس جمهور به یزد از جمله الزامات اجرایی در این حوزه است که مدیرکل جدید میراث فرهنگی در این استان باید پیگیری کند.

وی آخوندی مدیرکل جدید میراث فرهنی،‌صنایع دستی و گردشگری استان یزد را مدیری توانمند و آشنا به ظرفیت‌های استان دانست و تأکید کرد:‌ امیدوارم با همراهی مستمر فعالین حوزه گردشگری و میراث فرهنگی هر روز شاهد شکوفایی بیش از پیش این حوزه در شهر میراث جهانی یزد باشیم.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول