اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اعزام تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس به مسابقات بین‌المللی ترکیه

رئیس هیئت دو و میدانی لرستان گفت: تیم دو و میدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد به عنوان نماینده ایران در مسابقات بین المللی ترکیه حضور می‌یابد.

اعزام تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس به مسابقات بین‌المللی ترکیه

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سیاوش سپهوند ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان گفت: رسانه‌ها تنها نقطه امید ما در حوزه ورزش هستند و حمایت آنها باعث می‌شود با امید به راه خودمان ادامه دهیم. امیدواریم که همه جامعه ورزش از ظرفیت رسانه به درستی استفاده کنند.

وی به اعزام تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد به تورنمنت بین‌ المللی در ترکیه اشاره کرد و افزود: این مسابقات از ٨ الی ١٠ اسفند با میزبانی ترکیه برگزار می‌شود و تیم پلیمر خلیج فارس به همین منظور فردا راهی ترکیه خواهد شد.

رئیس هیئت دوومیدانی لرستان و سرمربی تیم پلیمر خلیج فارس اظهار داشت: تیم پلیمر به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات که جنبه کسب سهمیه برای مسابقات جهانی را دارد حضور می‌یابد و در مجموع ۲۵ نفر شامل ورزشکار و عوامل تیم به این مسابقات اعزام می شوند. 

وی با بیان اینکه تیم‌هایی از کشورهای عمان، کویت، لبنان، سوریه، عراق، ترکیه و تونس در مسابقات شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: سطح این مسابقات بسیار بالا بوده و تیم‌ها و کشورهای حاضر در مسابقات از بهترین نفرات استفاده می‌کنند و این می‌تواند تجربه بسیار خوبی برای ورزشکاران جوان ما باشد. 

سپهوند گفت: آرش سیاری و امیررضا معین‌پور از جوانان لرستانی عضو تیم بوده و سایر ورزشکاران نیز از جوانان مستعد سراسر کشور هستند. 

وی در ادامه به موفقیت‌های تیم پلیمر خلیج فارس در مسابقات باشگاهی ایران اشاره کرد و افزود: در رده نوجوانان و جوانان در بخش دختران و پسران امسال قهرمان ایران شدیم و در مجموع ۶ بار در کشور توانستیم به مقام نخست برسیم. 

رئیس هیئت دوومیدانی لرستان با اشاره به اینکه نگاه فدراسیون به دو و میدانی لرستان بسیار ویژه است، عنوان کرد: سال آینده چند برنامه راهبردی خواهیم داشت و بدنبال اعزام ورزشکاران به مسابقات برون‌مرزی هستیم که از ورزشکاران لرستان در این مسابقات استفاده خواهیم کرد. اعزام به مسابقات کنیا و لهستان از جمله برنامه‌های سال آینده ما است. 

وی همچنین به پیشنهاد میزبانی لرستان از ٣ رویداد مهم در حوزه دو و میدانی خبر داد و گفت: در بُعد آموزش نیز بدنبال افزایش سطح کیفی مربیان هستیم و در این راستا کلاس‌هایی با حضور مدرسان بین‌المللی برگزار خواهیم کرد.

سپهوند یادآور شد: پیست دوومیدانی ورزشگاه تختی خرم‌آباد یکی از مجهزترین پیست‌های ایران است که می‌توانیم از مسابقات مهم میزبانی کنیم. 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول