اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در استان قزوین تعطیل نمی شود/ مسئولان وزارت امورخارجه به بحث تعطیلی این دفتر دامن می زنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: مکان فعلی دفتر نمایندگی وزارت خارجه یک مکان فرهنگی است که باید به جامعه فرهنگ و هنر استان پس داده شود و یکی از طبقات ساختمان اتاق بازرگانی قزوین برای استقرار این دفتر در نظر گرفته شده است.

دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در استان قزوین تعطیل نمی شود/ مسئولان وزارت امورخارجه به بحث تعطیلی این دفتر دامن می زنند

منوچهر حبیبی در گفت و گو با خبرنگار فارس از قزوین با تکذیب خبر تعطیلی دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در استان قزوین اظهار کرد: از زمان راه اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین تاکنون تمام اقداماتی که برای تداوم فعالیت این دفتر در استان لازم بوده تأمین شده است.

وی عنوان کرد: نیروی انسانی، ساختمان اداری، خودرو و ساختمان مسکونی مسئول دفتر نمایندگی توسط استان تأمین شده و استان قزوین نهایت همکاری و همراهی را در این چند سال داشته است و از این پس نیز همراهی لازم را برای ادامه فعالیت این دفتر خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: مکان فعلی که دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در آن استقرار دارد، مکان فرهنگی است که دستگاه متولی آن یعنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حدود دو سال به صورت جدی پیگیر پس گرفتن ساختمان مذکور است.

حبیبی گفت:اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سعی دارد این مکان در اختیار فرهنگ دوستان و جامعه فرهنگی و هنری استان قرار گیرد زیرا در حوزه فضاهای فرهنگی و هنری نیز به شدت با کمبود روبرو هستیم و این موضوعات برای جامعه فرهنگی و هنری و مسئولان ارشد استان جزو اولویت ها به شمار می رود بنابراین این مهم حتما باید انجام شود.

وی بیان کرد: برای ادامه فعالیت دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین نیز پیشنهاد شده یک مکان مناسب در نظر گرفته شود و برای این منظور یکی از طبقات ساختمان تازه تأسیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان را در نظر گرفتیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: با این تفاسیر فقط بحث جابجایی مکان دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین است نه تعطیلی آن و بحث تعطیلی آن موضوعی است که مسئولان وزارت امور خارجه در حال دامن زدن به آن هستند.

حبیبی اضافه کرد: ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان یک ساختمان نوساز است و در بهترین نقطه شهری واقع شده و از طرف دیگر بیشترین مراودات و مراجعه کنندگان به دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در استان مربوط به تجار و بازرگانان است که با این اقدام دسترسی تجار و بازرگانان به این دفتر نیز تسهیل می شود.

وی ادامه داد: مسئولان استان قزوین قطع به یقین برای حل مسائل و مشکلات دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در استان کمک می کنند اما خود دفتر هم باید پیگیری کند تا دارای چارت شده و نیروی انسانی و تجهیزات خود را بتواند در سال های آینده نیز تأمین کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین یادآور شد: در هر حال مسئولان استان قزوین از هیچ کوششی برای تأمین ساختمان و تجهیزات دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در استان دریغ نکرده و نمی کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول