اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بازگشایی کشتارگاه دام فیروزآباد تا پایان اسفندماه

فرماندار فیروزآباد گفت: کشتارگاه دام فیروزآباد که به دلیل مشکلات بهداشتی بسته شده بود، تا ۲۰روز دیگر با بهسازی، تعمیر و مرمت آن آماده بهره‌برداری می‌شود.

بازگشایی کشتارگاه دام فیروزآباد تا پایان اسفندماه

حسین آرگیو در گفت و گو با خبرنگار فارس در فیروزآباد علت تعطیلی کشتارگاه دام این شهرستان را مشکلات بهداشتی عنوان کرد و اظهار داشت: ما برای ارائه خدمات شایسته، مطلوب و مناسب تر اقدام به تعطیلی این کشتارگاه دام کردیم و کارگران تعمیرات فضای داخلی و محوطه کشتارگاه را شروع کرده اند.

وی افزود: با توجه به قدیمی و سنتی بودن این کشتارگاه تمام تلاش خود را به کار گرفتیم و فراخوانی دادیم تا سرمایه گذاران وارد عمل بشوند و با کمک هم بتوانیم کشتارگاهی مجهز و صنعتی در شهرستان فیروزآباد راه اندازی کنیم اما متاسفانه هیچ استقبالی دراین زمینه صورت نگرفت.

فرماندار فیروزآباد اظهار کرد: هر سرمایه گذاری که بتواند در زمینه دام و فرآورده های دامی و گوشتی سرمایه گذاری کند ما زمین و تسهیلات را در اختیار او قرار خواهیم داد تا بتوانیم یک کشتارگاه مجهز و صنعتی در شهرستان فیروزآباد راه اندازی کنیم.

آرگیو عنوان کرد: کار تعمیرات جزئی ساختمان فعلی این کشتارگاه در حال انجام شدن است و احتمالا طی ۲۰روز آینده به اتمام می رسد و آماده بهره برداری خواهد بود.

به گزارش فارس، سابقه کشتارگاه دام فیروزآباد که در کمربندی جنوب فیروزآباد واقع شده به اوایل انقلاب باز می گردد و به دلیل فرسوده بودن ساختمان فعلی این کشتارگاه نیاز به تعمیراتی داشت که طی چند روز اخیر تعطیل شده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول