اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فرماندار سقز: شورا و شهرداری در خدمت به مردم و عمران شهری تلاش کنند

فرماندار سقز گفت، تامین اهداف بلندمدت توسعه‌ شهر سقز در گرو شورای هماهنگ و شهردار مصمم در خدمت به مردم و عمران شهری است.

فرماندار سقز: شورا و شهرداری در خدمت به مردم و عمران شهری تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان در نشست با مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان، رئیس و اعضای شورا و شهردار سقز اظهار کرد: سقز ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه و سرمایه‌گذاری را داراست.

فرماندار شهرستان سقز گفت: عدم ثبات مدیریت را یکی از مشکلات جدی دانست که نه تنها باعث اِخلال در امور شهری بلکه ریسک سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در سقز را نیز پایین آورده است.

کریمیان خطاب به اعضای شورا و شهردار سقز گفت: ما همه مدافع صرفه و صلاح و منافع شهر و شهرداری هستیم و در راه خدمت به شهروندان باید همه با هم باشیم.

وی یادآور شد: اعضای شورا باید ضمن داشتن تضارب و اختلاف آراء، به دنبال منافع شهرداری و شهر باشد.

رئیس شورای شهر سقز هم با بیان اینکه بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال 1401 مناسب و در کلیت موافق این بودجه هستیم اضافه کرد: لایحه درآمدی بودجه بازنگری خواهد شد و امیدواریم بودجه تحقق پیدا کند.

کیوان بهرامی ادامه داد: امروز ما به عنوان نماینده مردم در شورای شهر، باید تلاش کنیم که آنچه را در هنگام تبلیغات به مردم قول داده‌ایم اجرایی کنیم.

وی افزود: شورا محلی برای خدمت صادقانه به مردم است و ما هم قول می‌دهیم آنچه را که در توان داریم در جهت عمران و آبادانی شهر به کارگیریم.

شهردار سقز هم با بیان اینکه تحقق بودجه از اهداف اصلی است اضافه کرد: تبدیل وضعیت نیروها از دغدغه‌های اصلی است.

ارسطو گویلی افزود: سقز به عنوان دومین شهر بزرگ استان کردستان دارای ظرفیت‌های مختلف سرمایه‌گذاری است و باید همه در جهت جذب سرمایه‌گذار تلاش کنیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان هم در این نشست اظهار داشت: عدم تثبیت مدیریت شهری یکی از آسیب.های جدی در شهرهای کردستان است.

جمشید اسدی افزود: نارضایتی از مجموعه مدیریت شهری در وهله اول متوجه شورا است و شورا باید در جهت راضی کردن مردم کارهای اساسی انجام دهد.

وی با بیان اینکه، مردم سقز لایق خدمات بیشتری هستند،  تصریح کرد: اعضای شورا باید به خاطر حرمت به اعتماد و جایگاه رای مردم از منویات خویش بگذارند و برای توسعه شهری گام بردارند.

اسدی با اشاره به دغدغه‌های شهردار سقز مبنی بر تبدیل وضعیت نیروهای این نهاد افزود: بر اساس درخواست استاندار کردستان در سفر اخیر وزیر کشور به سنندج 10 درصد نیروها بر اساس شرایط تبدیل وضعیت خواهند شد.

وی با اشاره به استقرار شوراها از سال 78 در کشور یادآور شد: قانون شوراها چند بار اصلاح شده است و باید خلاهای قانونی را بررسی کرد.

در ادامه این نشست هرکدام از اعضای شورای شهر هم دیدگاه‌های خود در زمینه های مختلف را در جهت خدمت به شهروندان و نیز بسترهای لازم برای خدمت بیشتر به مردم ارائه کردند.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول