اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

شناسایی و رفع کانون‌های خطر در مانور جهادی شرکت توزیع برق شیراز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: هشتمین اقدام فراگیر و بیست و یکمین مانور جهادی سراسری برق امروز با هدف شناسایی و رفع کانون‌های خطر، تعمیرات و بهینه‌سازی شبکه توزیع برق با رویکرد بهبود ایمنی و اصلاح شبکه در محدوده عملیاتی این شرکت اجرا شد.

شناسایی و رفع کانون‌های خطر در مانور جهادی شرکت توزیع برق شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سلاحی ضمن تاکید بر اهمیت مضاعف  اقدامات پیشگیرانه در مقایسه با اقدامات اتفاقاتی و اهمیت بیشتر انجام اینگونه اقدامات بویژه قبل از ایام نوروز و ورود به فصل اوج مصرف اظهار داشت: مقاوم سازی شبکه، تعویض پایه های معیوب و آسیب دیده، اصلاح  و بازآرایی شبکه های توزیع، ترمیم دریچه پایه ها و چراغهای روشنایی معابر و اصلاح کابل سرویس‌های  مشترکین، بخشی از اقدامات مد نظر در این مانور بود.

وی همچنین از جمع آوری اشیای اضافه بر روی شبکه از جمله بنر و تابلوهای تبلیغاتی منصوبه بر روی پایه ها، آزادسازی محیط پایه ها با هدف صعود و فرود ایمن سیمبانان، بازسازی درب و نصب قفل و بست مناسب پست‌های زمینی و تابلوهای زیر ترانس هوایی شالترها و جعبه های تقسیم در اثنای انجام این مانور خبر داد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه، ۱۲۴ اکیپ عملیاتی در این مانور مشارکت داشتند، گفت: ۳۷۲ نفر از نیروهای عملیاتی در این مرحله از مانور جهادی، مشارکت داشتند.

سلاحی با اشاره به حضور ۱۲۴ خودروی سبک عملیاتی در این مرحله از مانور جهادی توزیع برق شیراز، گفت: تعداد ۲۵ بالابر و ۱۰ جرثقیل، به عنوان ماشین‌آلات عملیاتی سنگین در مانور استفاده شد.

وی خاطرنشان کرد: ۴۳ سرپرست اجرایی و ۳۹ ناظر نیز در این عملیات حضور داشته و بر کم و کیف مانور جهادی نظارت کردند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول