اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فرماندار قشم: دهیاران پیگیری مطالبات مردم را به تاخیر نیندازند

فرماندار قشم گفت: دهیاران پیگیری مطالبات مردم را به تاخیر نیندازند و بساط سرگردانی مردم برای دریافت خدمات و رفع مشکلات ابتدایی باید برچیده شود.

فرماندار قشم: دهیاران پیگیری مطالبات مردم را به تاخیر نیندازند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، محمد محمدحسینی تختی صبح امروز در جلسه مشترک با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش شهاب بیان کرد: دهیاران با  تنظیم چشم انداز، کوتاه، میان و بلند مدت، تمامی فعالیت ها و اقدامات ماموریتی خود  را بر اساس برنامه و نقشه راه دنبال کنند.

فرماندار قشم همچنین دهیاران را به انتقال به موقع مطالبات و ارتباط مستمر با بخشداری و جدیت در پیگیری فراخواند.

وی ادامه داد: شما نمایندگان دولت در میان مردم هستید و برای بهبود شرایط زندگی مردم، مطالب را بدون تعارف و ملاحظه بیان کنید.

محمدحسینی تختی اظهار کرد: اگر پیگیری نکردن مطالبات در زمان مناسب به نارضایتی مردم منجر شود دهیاران مسوول مستقیم هستند و این در دولت مردمی پذیرفتنی نیست.

فرماندار قشم در بخشی از سخنان خود به شیوه‌های جذب مشارکت خیرین در احداث زیر ساخت‌ها اشاره و اضافه کرد: مسیر تامین اعتبار در دستگاه‌های دولتی با خیرین متفاوت است و بازنگری در شیوه‌های تنظیم تفاهمنامه ها برای استفاده حداکثری از ظرفیت خیرین ضروری است.

محمدحسینی در این باره به تحویل کار در زمان مقرر توسط خیرین، تامین نشدن اعتبار برای انجام تعهد توسط دستگاه اجرایی، افزایش قیمت‌ها و ناتوانی در تکمیل اشاره کرد و ادامه داد: درگیر کردن یک یا چند خیر با پروژه‌های متعدد و نیمه کاره ماندن آن ها از دیگر مواردی است که با اولویت بندی و سپردن کامل کار به آنان می‌توان از آن جلوگیری کرد.

 خلاقیت در بهره گیری از منابع خدادادی و ظرفیت های پیرامونی برای ایجار اشتغال و رونق کسب و کار و همکاری با نیروی انتظامی برای حفاظت از تاسیسات و امکانات توزیع برق و راهداری از دیگر موضوعات مورد تاکید فرماندار در جلسه مشترک با دهیاران بخش شهاب بود.

جلسه مشترک فرمانداران و دهیاران و شوراهای اسلامی بخش شهاب با حضور وحید حمایتی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، عبدالطیف گورانی بخشدار شهاب، سلمان درسخوان مدیر توزیع  برق، سعید کمالی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، محمد دهقانی مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قشم و شیخ احمد سلامی امام جمعه اهل سنت شهر سوزا تشکیل شد.

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول