اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

توقیف خودرو با ۱۰ تُن کود شیمایی قاچاق در گرمه

جانشین انتظامی شهرستان گرمه از توقیف یک دستگاه کامیون آمیکو با ۱۰ تن کود شیمیایی خبر داد.

توقیف خودرو با ۱۰ تُن کود شیمایی قاچاق در گرمه

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز سرگرد علی‌اصغر غلامزاده، جانشین انتظامی شهرستان گرمه در گفت‌وگو با خبرنگاران، در تشریح خبر توقیف یک دستگاه کامیون آمیکو با ۱۰ تن کود شیمیایی اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به هویت مشخص با یک دستگاه کامیون اقدام به قاچاق کود شیمیایی می‌نمایند مراتب در دستور کار عوامل پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: در راستا طی هماهنگی قضایی اکیپی از مأمورین پلیس آگاهی در معیت عوامل کلانتری 11 و یگان امداد در محور درق - میامی با ایجاد برقراری تور ایست و بازرسی در حین کنترل خودروی عبوری اقدام که پس از رؤیت و شناسایی کامیون آمیکو با اعلام هشدار و تابلو ایست، خودرو را متوقف نمودند.

جانشین انتظامی شهرستان گرمه افزود: در این راستا مأموران در بازرسی از بار خودرو تعداد ۲۰۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کود شیمیایی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز حمل به وزن ۱۰ تن را کشف ضبط کردند.

سرگرد غلامزاده با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف‌شده ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده که در این رابطه خودرو توقیف، سه نفر متهم دستگیر، اموال مکشوفه تحویل نماینده اداره جهاد کشاورزی شهرستان و مراتب پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شدند.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول