اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

پلی‌آف لیگ برتر والیبال| معجزه‌ای در کار نبود/ محمدی‌راد: پاس تیم جنگنده‌ای است

تیم والیبال سپاهان که با 20 برد و 59 امتیاز به عنوان صدرنشین جدول مقدماتی به مرحله پلی‌آف صعود کرده بود، در نخستین دیدار مرحله یک چهارم نهایی موفق به شکست پاس گرگان شد.

پلی‌آف لیگ برتر والیبال| معجزه‌ای در کار نبود/ محمدی‌راد: پاس تیم جنگنده‌ای است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله نخست پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» از سوم تا هشتم اسفندماه با حضور هشت تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، لبنیات هراز آمل، مقاومت شهداب یزد، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان و پاس گرگان پیگیری می‌شود.

دور رفت مرحله یک چهارم‌نهایی لیگ برتر مردان سه‌شنبه و چهارشنبه (سوم و چهارم اسفندماه) با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود و در دومین مسابقه که از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز (سه‌شنبه) آغاز شد، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پاس گرگان به مصاف یکدیگر رفتند.

اصفهانی‌ها که مرحله گروهی را با 20 برد، 59 امتیاز و کسب رتبه نخست به پایان رساندند، در این مسابقه موفق به شکست سه بر صفر پاس گرگان شدند که در مرحله گروهی با 12 پیروزی و 38  امتیاز در رتبه هشتم قرار گرفت. شاگردان رحمان محمدی‌راد در این دیدار با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 17 و 25 بر 20 به پیروزی رسیدند تا ضمن کسب بیست‌ویکمین برد خود در لیگ برتر والیبال مردان سال 1400، یک گام دیگر تا حضور در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها فاصله داشته باشند.

تقابل دو تیم در مرحله مقدماتی نیز در هفته‌های هشتم و بیست‌ویکم به سود اصفهانی‌ها تمام شده بود و پاس گرگان امروز سومین ناکامی خود برابر سپاهان را تجربه کرد. محمدحسن خوشدل و علی‌اصغر حاجی‌کاظمی ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند.  محمدرضا درفش‌کاویان، حامد آقابراری و مسعود یزدان‌پناه نیز به عنوان داوران اول، دوم و ویدیوچک، قضاوت این دیدار را که 80 دقیقه طول کشید، برعهده داشتند.

غفور امتیازآورترین بازیکن شد

امیر غفور از تیم سپاهان با کسب 13 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد. در تیم پاس گرگان نیز اسماعیل مسافر با 9 امتیاز، بهترین بازیکن بود.

تیم فولاد مبارکه سپاهان در مجموع ست‌های این مسابقه 75 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 32 پوئن در حمله، 12 امتیاز در دفاع، هفت پوئن سرویس و 24 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم پاس بود.

نماینده گرگان نیز در این مسابقه در مجموع 52 امتیاز کسب کرد که شامل 33 امتیاز حمله، سه دفاع، یک پوئن سرویس و 15 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم سپاهان بود.

محمدی‌راد: پاس تیم جنگنده‌ای است

 رحمان محمدی‌راد پس از برد 3 بر صفر شاگردانش برابر پاس گرگان، اظهار داشت: بازی خوبی را مقابل پاس گرگان به نمایش گذاشتیم و شاهد همان دیداری بودیم که توقع آن را داشتیم. به هر دو تیم بابت عملکردشان در این دیدار تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ادامه داد: روز خوبی را در سرویس پشت سر گذاشتیم و توانستیم نظم دفاعی تیم پاس را به هم بریزیم. در دفاع روی تور و توپ‌های برگشتی نیز بسیار خوب عمل کردیم. در مجموع، بازی با پاس، دیدار ساده‌ای از کار درآمد و توقع پیروزی سه بر صفر را نداشتیم.

محمدی راد گفت: پاس تیم بسیار جنگنده است و من مطمئنم که امروز روز خوب آن ها نبود این بازی را فراموش می‌کنیم و به فکر بازی بعدی هستیم.

وی در پایان گفت: تیم سپاهان به دنبال قهرمانی است. تیم‌های بسیار زیادی در لیگ امسال با برنامه وارد عرصه شده‌اند و باید بگویم تیم‌های مدعی زیاد هستند. باید جنگید و حق خودمان را در زمین والیبال بگیریم.

سنگدوینی: شگفتی‌ساز لیگ برتر بودیم

عیسی سنگدوینی، سرمربی تیم والیبال پاس گرگان در مورد شکست 3 بر صفر تیمش مقابل سپاهان در بازی رفت مرحله پلی‌آف یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال اظهار داشت: تبریک ویژه به تیم سپاهان بابت این پیروزی و خسته نباشید به بازیکنان خودم می‌گویم البته از عملکرد تیم راضی نیستم.

سرمربی تیم والیبال پاس ادامه داد: انتظار داشتم بازیکنان ما، شرایط بهتری را در بازی رقم بزنند. ما شگفتی‌ساز لیگ برتر بودیم و کسی فکرش را نمی‌کرد به پلی‌آف برسیم به همین دلیل چیزی برای از دست دادن در مرحله پلی آف نداریم.

سنگدوینی گفت: امروز با حریف قابل احترامی مسابقه دادیم که بازیکنان بزرگی در اختیار دارد. به همین خاطر توقع داشتیم که ذهن بچه ها راحت باشد، اما این طور نشد. امیدوارم در بازی بعدی، تیمی که با چند سرباز و بدون هیچ گونه هزینه‌ای راهی لیگ برتر شده، عملکرد بهتری داشته باشد و به نوعی به جامعه والیبال خدمت کند.

وی در پایان تصریح کرد: هدف نخست ما حفظ سهمیه لیگ برتری و بعد از آن صعود به مرحله پلی‌آف بود. سپاهان شانس قهرمانی است. امیدوارم در پایان لیگ، هر تیمی که شایسته‌تر است قهرمان شود و ما نیز در بازی بعدی حداقل سه بر صفر نبازیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول