اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

واکنش ملوان به جذب سرباز بازیکنان استقلال

مدیر رسانه‌ای باشگاه ملوان با اشاره به حضور بازیکنان استقلال در ملوان گفت: تاکنون در مورد بازیکنان استقلال از نظام وظیفه به باشگاه ملوان نامه‌ای ارسال نشده و این قضیه هم در اختیار ما نیست که بازیکن جذب کنیم.

واکنش ملوان به جذب سرباز بازیکنان استقلال

میثم شاهین مدیر رسانه‌ای باشگاه ملوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی با اشاره به مطالب عنوان شده روز گذشته در رسانه به نقل از پژمان نوری اظهار کرد: دیروز مطالبی به نقل از مدیرعامل باشگاه ملوان عنوان شد که این باشگاه اقدامات لازم را برای حضور دو بازیکن سرباز استقلال یعنی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی را انجام داده و با آغوش باز پذیرای آنها خواهد بود ولی پژمان نوری تاکنون هیچ گونه اظهار نظری در مورد جذب بازیکنان سرباز استقلال نداشته‌اند.

به گفته وی، روز گذشته مصاحبه‌ای از پژمان نوری در رسانه‌ها منتشر شد در حالی که وی در چند روز اخیر هیچ مصاحبه‌ای با رسانه‌ها انجام نداده‌اند تا در مورد بازیکنان سرباز استقلال اظهار نظر کنند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه ملوان با اشاره به حضور بازیکنان استقلال در ملوان افزود: تا این لحظه که من با شما گفت‌وگو می‌کنم در مورد بازیکنان استقلال تهران از نظام وظیفه به باشگاه ملوان نامه‌ای ارسال نشده و این قضیه هم در اختیار ما نیست که بازیکن جذب کنیم و در این مورد باید نظام وظیفه تصمیم بگیرد که چه بازیکن سربازی در چه باشگاهی جذب شود.

شاهین با بیان اینکه سرمربی ملوان در مورد نظرات فنی صحبت خواهد کرد، تصریح کرد: هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده و طبیعتا اگر این بازیکنان سرباز نیروی دریایی شوند باید خودشان را به پادگان مربوطه معرفی کنند و پس از آن در اختیار کادر فنی و سرمربی تیم قرار خواهند گرفت و در صورت صلاحدید کادر فنی توسط سرمربی تیم برای ملوان به میدان خواهند رفت که اظهار نظر در این مورد در حوزه اختیارات بنده نیست و سرمربی و کادر فنی در این مورد تصمیم گیری خواهند کرد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت استادیوم خانگی باشگاه ملوان بیان کرد: امیدواریم که تا قبل از سال جدید سکوهای روبرو تکمیل خواهند شد و صندلی گذاری می‌شوند و تا پایان سال قابل بهره‌برداری خواهند بود.

شاهین با اشاره به بازدید وزیر ورزش از استادیوم تختی انزلی گفت: خوشبختانه پس از بازدید مسؤولین، سرعت کار افزایش یافته و در سال گذشته روزانه حدود 3 الی 4 نفر در حال کار روی پروژه آماده‌سازی استادیوم بودند و خوشبخنانه اخیرا با تعداد زیادی در حال آماده‌سازی استادیوم هستند و سرعت کارشان نیز افزایش پیدا کرده و شرکت توسعه و تجهیز قول داده که تا پایان سال سکوهای استادیوم را آماده کند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه ملوان این باشگاه را یکی از محدود باشگاه‌هایی که اکثر رده هایش در لیگ برتر حضور دارند دانست و افزود: تیم‌های بانوان و تیم‌های پایه ملوان در لیگ برتر کشور حضور دارند و تیم دوم ملوان هم در لیگ دسته سه کشور حضور دارد و هیچ تیمی در رده پایین‌تر نداریم و یکی از محدود باشگاه‌های کشور هستیم که تمام رده‌ها و حتی بانوان تیم‌داری می‌کنیم و تیم بزرگسالان‌مان در لیگ یک حضور دارد که ان‌شالله امسال به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

انتهای پبام/۸۴٠٠۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول