اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

درخواست معاونت مطبوعاتی از فعالان رسانه

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه ای از نخبگان، صاحب نظران و فعالان رسانه ای خواست تا نظرات و ایده های کاربردی خود را، ارائه کنند.

درخواست معاونت مطبوعاتی از فعالان رسانه

به گزارش خبرگزاری فارس، در این اطلاعیه آمده است: معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موضوع تامین مالی رسانه‌ها را موضوعی پیچیده و در عین حال از دغدغه‌های مهم اهالی رسانه دانسته و برای اتخاذ تصمیمات و راه‌حل‌های بهینه در مدیریت منابع و توزیع عادلانه خدمات حمایتی، برگزاری سلسله جلسات هم‌اندیشی منظم و مداوم با مدیران رسانه‌های کشور را از ابتدای ماه جاری در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین در این اطلاعیه از نخبگان، صاحب‌نظران و فعالان رسانه‌ای کشور خواسته شده است تا نظرات و ایده‌های کاربردی خود در این زمینه را به نشانی الکترونیکی و یا به matbooatdakheli@e-rasaneh.ir نشانی تهران، خیابان قائم‌مقام فراهانی، خیابان هشتم، شماره ۱۷، اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی ارسال کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول