اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نیازسنجی اردوگاه‌های ورزشی دانش‌آموزان در حال انجام است

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: نیازسنجی اردوگاه‌های ورزشی دانش‌آموزان از طریق ادارات مناطق و ادارات کل استان ها انجام خواهد شد و حمایت مالی نیز از طریق وزارتخانه، نهادهای مردمی و خیرین انجام می‌گیرد.

نیازسنجی اردوگاه‌های ورزشی دانش‌آموزان در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، صادق ستاری فرد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه های ورزشی مدارس قرچک، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جدی که با یاری نهادهای مختلف و خیرین پیش گرفتیم، توسعه زیرساخت‌های ورزشی درون مدرسه‌ای شامل سالن‌های ورزشی و چمن مصنوعی برای ارتقای زیرساخت کیفی و کمی فضای ورزشی درون مدرسه‌ای است.

وی گفت: طبق پیش بینی‌هایی که برای فضاهای ورزشی شهرستانهای استان ‌تهران انجام شده، ۱۱ سالن و ۵۵ زمین چمن مصنوعی ورزشی درون مدرسه‌ای و در مجموع ۶۶ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای با مشارکت خیرین و نهادها در نظر گرفته شده است تا بتوانیم برای ارتقای کیفی درس تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان گام مهمی را برای توسعه ورزش مدارس و دانش آموزان برداریم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در خصوص جذب نیروی معلم ورزش افزود: یکی از مسائلی که مرتبط با نظام آموزش و پرورش است موضوع کمبود نیروی آموزشی و معلم است؛ خوشبختانه در آزمون استخدامی پیش رو که قرار است به زودی انجام گیرد، پیش بینی جذب دو هزار معلم تربیت بدنی و مراقب سلامت در آزمون استخدامی است.

ستاری فرد زمان این آزمون را ۱۶ اردیبهشت ماه سال آینده اعلام کرد و اذعان کرد: فرصت ثبت نام آزمون استخدامی تا جمعه ششم اسفند ماه است، لذا از تمامی جوانان متعهد، متخصص و تحول‌خواه در حوزه ورزش دانش‌آموزی و مدارس دعوت می‌کنم تا نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: با جذب این نیروها می‌توانیم بخشی از نیازهای ورزش مدارس و نیروی انسانی به خصوص در درس تربیت بدنی و سلامت را پوشش دهیم.

این مقام مسؤول گفت: پیش بینی شده حدود هزار و دویست نفر معلم تربیت بدنی و ۸۰۰ نفر مراقب سلامت را از طریق آزمون ماده ۲۸ جذب کنیم.

ستاری فرد در پایان گفت: انجام عمل نیازسنجی اردوگاه‌های ورزشی دانش‌آموزان از طریق ادارات مناطق و ادارات کل استان ها انجام خواهد شد و حمایت مالی نیز از طریق وزارتخانه، نهادهای مردمی و خیرین انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول