اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

عده‌ای با کارشکنی مانع جلسات کمیسیون «حمایت از حقوق کاربران مجازی» می‌شوند

رئیس کمیسیون طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی،‌ در واکنش به اظهارات نماینده بستان‌آباد گفت: عده‌ای نمی‌گذارند جلسات کمیسیون تشکیل شود و با کارشکنی مانع انجام کار می‌شوند.

عده‌ای با کارشکنی مانع جلسات کمیسیون «حمایت از حقوق کاربران مجازی» می‌شوند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رضا تقی‌پور نماینده مردم تهران در مجلس و رئیس کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی، در جلسه علنی امروز به اظهارات غلامرضا نوری نماینده مردم بستان‌آباد در باره جلسات کمیسیون مشترک واکنش نشان داد.

نوری در جریان بررسی بخش‌های درآمدی لایحه بودجه و در قالب تذکر آئین‌نامه‌ای گفته بود که در هنگام بررسی لایحه بودجه جلسات کمیسیون‌ها نباید تشکیل شود اما جلسات کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی تشکیل می‌شود و از روز گذشته برای ما پیامک آمده است که در جلسه 45 دقیقه‌ای امروز برای تصمیم‌گیری در رابطه با برخی موضوعات حضور پیدا کنیم.

تقی‌پور رئیس کمیسیون مشترک در پاسخ به این اظهارات نماینده بستان‌آباد گفت: از بدو تشکیل کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی که 5 ماه می‌گذرد، با کارشکنی‌های متعدد روبه‌رو بوده‌ایم؛ بگونه‌ای که عده‌ای نمی‌گذارند جلسات کمیسیون تشکیل شود و در هفته‌های قبل از آغاز بررسی بودجه نیز با نیامدن و غیبت کردن جلسات کمیسیون را تعطیل کرده‌اند.

وی خطاب به هیأت رئیسه مجلس تأکید کرد: اجازه ندهید حرف‌های خلاف آئین‌نامه در اینجا مطرح شود؛ کجای آئین‌نامه گفته است در زمان بررسی بودجه جلسات کمیسیون‌ها تعطیل باشد؟ دیروز و پریروز کمیسیون‌های کشاورزی و فرهنگی و دیگر کمیسیون‌ها جلسه داشتند و کارشان را کردند؛ چرا برخی‌ها اینجا فتوا صادر می‌کنند؟

رئیس کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی تصریح کرد: اسم این دیکتاتوری مدرن است که یک نفر تصمیم می‌گیرد یک کمیسیون را تعطیل کند. امروز برخی صحبت‌ها در این مجلس مطرح می‌شود که خوراک برای رادیوهای بیگانه فراهم می‌کند.

تقی‌پور گفت:‌ اینکه مجلس را به توپ ببندید نتیجه نمی‌گیرید؛ ما کارمان را انجام می‌دهیم ولو اینکه شما ما را به توپ ببندید.

وی خطاب به نماینده بستان‌آباد افزود: جلسات ما که پخش زنده می‌شود شما چرا از اینکه ما با مردم حرف می‌زنیم، ناراحت هستید؟ متأسفم از اینکه با غیبت نتوانستید جلسات را تعطیل کنید و حالا به روش‌های دیگر متوسل شده‌اید.

رئیس کمیسیون مشترک رسیدگی به حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در پایان تأکید کرد: همه اعضای کمیسیون بعدازظهر امروز به جلسه تشکیل بیاورند و مجلس در این رابطه مستقل تصمیم می‌گیرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول