اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

‎«دل تار» قطعه جدیدی از بهنام خدارحمی منتشر شد

بهنام خدارحمی آهنگساز ‌و نوازنده حوزه موسیقی سنتی، پاپ و کلاسیک جدیدترین آهنگ خود با نام «دل تار»را تولید و منتشر کرد.

‎«دل تار» قطعه جدیدی از بهنام خدارحمی منتشر شد

‎به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، بهنام خدارحمی آهنگساز ‌و نوازنده حوزه موسیقی  سنتی، پاپ و کلاسیک جدیدترین آهنگ خود با نام «دل تار»را تولید و منتشر کرد.

‎خدارحمی در طی این دو دهه با هنرمندانی چون علیرضا افتخاری،حسین خواجه امیری(ایرج) اکبر گلپایگانی، بهرام حصیری، محمد معتمدی و بسیاری دیگر نیز همکاری کرده است.

‎در حال حاضر بهنام خدارحمی مدت زمانی است که به منظور حمایت از موسیقی کلاسیک ایرانی و ترویج و گسترش آن با توجه به شرایطی که موسیقی سنتی ایران بخصوص در این چهل و اندی سال طی کرده است فعالیت خود را در زمینه ساخت و تولید موسیقی‌های بدون کلام ایرانی بیشتر کرده است.

‎در همین راستا  قطعه جدید ”دل تار» با آهنگسازی و تنظیمی از وی منتشر شد که تکنوازی تار این آهنگ را امیر احدی برعهده داشته و توسط محمد یوسفلی صدابرداری شده است.

‎از قطعاتِ بدون کلام بهنام خدارحمی می‌توان آلبوم: یه قاشق آرامش و آلبوم: قدیمی، تاپ، طلا و همچنین تک تراک‌های: بامن گریه کن، ماه و مه، آرام باش، شیرعلی مردون، اصلاً چرا و آرام بخواب را نام برد.

بهنام خدارحمی کتاب سمفونی یک نفره را با محوریت موسیقی نوشته است که از سری داستان‌های فارسی است و زندگی پر پیچ و خم یک آهنگساز مطرح را روایت می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول