اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

معاون سازمان برنامه و بودجه: وقتی سهام عدالتی نیست، مجلس به مردم وعده ندهد

معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: کمیسیون تلفیق بودجه 130 هزار میلیارد پیشنهاد کرده تا سهام عدالت به مشمولان تأمین اجتماعی و ایثارگران واگذار شود اما چنین سهامی وجود ندارد و با دادن وعده به مردم و قانونی کردن آن نتیجه‌ای جز نارضایتی مشاهده نخواهیم کرد.

معاون سازمان برنامه و بودجه: وقتی سهام عدالتی نیست، مجلس به مردم وعده ندهد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و بودجه سازمان برنامه و بودجه و نماینده دولت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بعد از ارائه پیشنهاد اعطای سهام عدالت به جاماندگان از سوی نماینده ایلام در مجلس و در مخالفت با آن اظهار داشت: درباره 130 هزار میلیارد از سال گذشته در این زمینه گفت‌وگو شده و مراحل قانونی در حال طی شدن است.

وی افزود: 75 هزار میلیارد نیز دولت در لایحه بودجه به این موضوع اختصاص داده است.

معاون امور اقتصادی و بودجه سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: کمیسیون تلفیق بودجه نیز 130 هزار میلیارد پیشنهاد کرده تا سهام عدالت به مشمولان زیرمجموعه تأمین اجتماعی و ایثارگران واگذار شود اما کسی درباره میزان سهام صحبت نمی‌کند.

پورمحمدی گفت: چنین سهامی وجود ندارد و با دادن وعده به مردم و قانونی کردن آن نتیجه‌ای جز نارضایتی مشاهده نخواهیم کرد لذا بهتر است تمام میزان سهام قابل واگذار مشخص و در یک سال برای آن تصمیم‌گیری شود. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول