اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رودهن میزبان تیم ملی کبدی عراق شد

تیم ملی کبدی عراق وارد ایران شد و اولین اردوی خود را در رودهن برپا کرد.

رودهن میزبان تیم ملی کبدی عراق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودهن، تیم ملی کبدی عراق وارد کشورمان شد و اولین اردوی خود را در رودهن برگزار کرد.

تیم ملی کبدی سه روز در رودهن است و برنامه های تمرینی مختلف از جمله مسابقات دوستانه را در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار خواهد کرد.

شامگاه امشب تیم ملی کبدی عراق به مصاف تیم کبدی منتخب جوانان استان تهران رفت که در پایان تیم منتخب جوانان استان تهران با نتیجه ۷۳ بر ۵۰ تیم عراقی را شکست داد.

حسین عنصری رئیس هیأت کبدی استان تهران در خصوص حضور تیم ملی کبدی عراق در کشور، اظهار کرد: با هماهنگی که بین دو فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران و عراق انجام شد، تیم ملی کبدی عراق اردوهای مختلفی را در کشور به منظور تقویت تیم خود و بهره مندی از تجربیات تیم ملی کبدی ایران برپا می کند که نخستین اردوی آن به میزبانی رودهن برپا شد.

وی گفت: کبدی یکی از رشته های سخت اما تماشاگر پسند است که سن و سال در آن معنا ندارد و هر نسلی اگر توان جسمی خوبی داشته باشد، می تواند در آن موفق باشد که با همت تمامی مربیان، ورزشکاران و حمایت های مسؤولان تیم ملی کبدی ایران در بخش آقایان رتبه یک در آسیا و در آخرین سری مسابقات جهانی به مقام سوم دست پیدا کرد.

رئیس هیأت کبدی استان تهران بیان کرد: به همت هیأت کبدی رودهن اردوی سه روزه جهت برگزاری تمیرینات و مسابقات دوستانه تیم ملی عراق برگزار شده است و از همین طریق از زحمات تمامی مسؤولان شهرستان دماوند به ویژه بخش رودهن به جهت برگزاری این اردو تشکر می کنم.

ایران حرف نخست را در کبدی دنیا می زند 

علا حسین مربی تیم ملی کبدی عراق اظهار کرد: بسیار خرسند هستیم که موفق شدیم اردویی را در ایران برگزار کنیم، زیرا ایران بهترین تیم کبدی در دنیا و برتر آسیا و جهان است.

وی گفت: کبدی توان جسمی قوی نیاز دارد اما با کمی تمرین می توان در آن به بهترین ها رسید.

مربی تیم ملی کبدی عراق بیان کرد: تمام سعی خود را خواهیم کرد تا بتوانیم همانند تیم ملی کبدی ایران موفق تر از قبل شویم و با تمرینات و برنامه ریزی هایی که انجام دادیم در تلاش هستیم در مسابقات آینده به مقام دست پیدا کنیم.

برای تقویت تیم ملی عراق در ایران اردو زدیم 

علیرضا نوده مربی ایرانی تیم ملی کبدی عراق در خصوص سفر به ایران و برپایی اردو در این کشور اظهار کرد: تیم ملی کبدی مردان ایران جزو برترین ورزشکاران و مربیان در آسیا و دنیا است و اصلی ترین هدف از این سفر و برپایی اردو در ایران، تقویت اعضای تیم ملی کبدی عراق بوده است.

وی گفت: سه روز در رودهن خواهیم بود و تمرینات و مسابقات دوستانه مختلف را انجام خواهیم داد و بعد از این دوره، یک دوره هم در استان گلستان و شرکت در مسابقات آن استان حضور خواهیم داشت.

مربی ایرانی تیم ملی کبدی عراق در پایان از زحمات مسؤولان برگزاری این اردوها قدردانی کرد.

رودهن توان برگزاری مسابقات کبدی کشوری را دارد 

علی دهقان حسینی رئیس هیأت کبدی رودهن اظهار کرد: هیأت کبدی رودهن جزو فعال ترین هیأت های استان تهران است و تلاش خواهیم کرد در آینده یکی از بهترین های کشور شویم.

وی گفت: بسیار خرسند هستیم که با حمایت تمامی مسؤولان استانی و شهرستانی به ویژه مسؤولان بخش رودهن موفق شدیم به مدت سه روز میزبان تیم ملی کبدی عراق باشیم.

دهقان حسینی بیان کرد: در این سه روز تیم ملی کبدی عراق علاوه بر انجام تمرینات و مسابقات دوستانه، از امکانات تفریحی و آموزشی از جمله پیست اسکی آبعلی بهره مند خواهند شد.

رئیس هیأت کبدی رودهن ادامه داد: با هماهنگی هایی که انجام شده و طی جلسات متعدد این آمادگی را خواهیم داشت نه تنها میزبان استان تهران، بلکه میزبانی مسابقات کشوری را برعهده بگیریم.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول