اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

جام «پرچم» بستری برای معرفی پدیده های نوظهور والیبال ارومیه

شهردار ارومیه گفت: برگزاری مسابقات جام پرچم در رشته والیبال رده سنی نوجوانان؛ فرصت و بستری مناسب جهت شناسایی پدیده‌های نوظهور و معرفی استعدادهای برتر والیبال ارومیه به والیبال کشور و بدنه تیم‌های ملی است.

جام «پرچم» بستری برای معرفی پدیده های نوظهور والیبال ارومیه

حسین مهدی زاده شهردار ارومیه شامگاه دوشنبه در حاشیه برگزاری رقابت‌های "جام پرچم" که با حضور 31 تیم والیبال در رده‌های سنی نوجوانان در سالن سردار شهید سلیمانی (خیابان نور ارومیه) در حال برگزاری است، در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: مسابقات جام پرچم یکی از طرح‌های مهم ورزشی کشور است که همزمان با کلانشهرهای کشور در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار می‌شود و سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری ارومیه نیز در شهری که به مهد والیبال مشهور است  این دوره از رقابت‌های جام پرچم را به این رشته ورزشی اختصاص داده است.

وی افزود: امسال نخستین سال برگزاری جام پرچم را شاهد هستیم و در اتفاقی کم‌نظیر شاهد رقابت31 تیم آکادمیک و کاملاً بومی در این دوره از مسابقات هستیم و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها امیدواریم با حضور مسئولان کمیته فنی و استعدادیابی که در سالن مسابقات حضور دارند استعدادها و پدیده‌های نوظهوری را به میادین ورزش کشور به ویژه تیم والیبال شهرداری معرفی شوند.

شهردار ارومیه گفت: به طور یقین در ادامه این مسابقات به دنبال فراهم نمودن بستر و شرایطی مساعد هستیم تا زمینه پیوستن استعدادهای برتر جام پرچم به شاکله تیم جوانان و بزرگسالان شهرداری ارومیه، میسر و تسهیل شود.

وی ادامه داد: از جمله سیاست و هدف‌گذاری شهرداری ارومیه در حوزه ورزش این است که به فرزندان بااستعداد این شهر نیز در زمینه والیبال زمینه ظهور و بروز استعدادهای‌شان فراهم گردد.

شهردار ارومیه گفت: همه می دانیم که والیبال ایران با درخشش اسطوره‌هایی همچون یدالله کارگرپیشه، سعید معروف، میلاد عبادی پور و بسیاری دیگر از والیبالیست‌های کم‌نظیر شهر ارومیه شناخته شده و در سطح آسیا و جهان مشهور شده است، اگر نتوانیم بستری را برای استفاده از پتانسیل و ظرفیت والیبالی این شهر فراهم کنیم در حق والیبال و مردم این شهر ظلم کرده ایم، بنابراین برنامه‌هایی را تدوین کرده‌ایم که از تمام استعدادها و پتانسیل های بومی خود به نحو احسن و به بهترین شکل ممکن بهره ببریم تا نام ارومیه بیش از این در عرصه های جهانی و بین المللی بدرخشد.

وی ادامه داد: به طور یقین موانع و خلأ‌های موجود در والیبال ارومیه و لیگ برتر کشور با مشورت متخصصین و مشاوران مجرب این رشته ورزشی به زودی برطرف خواهند شد و ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک خواهیم دید که خروجی مسابقاتی همچون جام پرچم، ظهور و درخشش بازیکنان بزرگ و صاحب نامی از بین همین نوجوانان حاضر در مسابقات خواهد شد.

به گزارش فارس، مسابقات جام پرچم از طرف کمیته ورزش و تفریحات سالم شهرداری‌های کلانشهرهای کشور در راستای گام دوم انقلاب پیرو منویات مقام معظم رهبری و همچنین با هدف تبیین اهمیت و اولویت احتناب‌ناپذیر اعتلای جایگاه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌ها و نیز بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب برای قشر نونهال و نوجوان ( پسران و دختران ) شهروندان گرامی برگزار می شود.

جام پرچم در حقیقت المپیاد ورزشی است که در رشته های فوتسال، ورزش های رزمی ( تکواندو وکاراته ) ورزش های بومی و محلی، کشتی، دو ومیدانی، دوچرخه سواری، آمادگی جسمانی، شنا، تنیس روی میز، والیبال و همایش کوهپیمایی برگزار می شود.
مطابق با برنامه‌ریزی‌ها، سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری ارومیه مسابقات را در دو رشته والیبال و آمادگی جسمانی برگزار می کند.

توسعه نشاط عمومی و اجتماعی و نهادینه ساختن توجه به ارزش و تقدس پرچم پرافتخار کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران و انتقال این مفاهیم ارزشی به نسل جدید و کودکان از جمله اهداف برگزاری جام پرچم در شهرهای سراسر کشور است.

انتهای خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول