اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کاشت ۶۵۴۴ نهال در لرستان همزمان با روز شهید

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: در روز شهید امسال برنامه کاشت ۶۵۴۴ نهال را داریم که امیدواریم دستگاه‌های متولی پای کار باشند.

کاشت ۶۵۴۴ نهال در لرستان همزمان با روز شهید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمود زرین جویی امشب در  چهارمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لرستان با اشاره به هفته شهید عنوان کرد: نصب تصاویر شهدا در روستاها و شهرها، بازسازی تصاویر شهدا با کمک دستگاه‌های متولی در هفته شهید ضروری است.

وی افزود: بازسازی تصاویر سرداران شهید که در مسیر خرم زال نصب شده است هم در دستور کار قرار بگیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: از دیگر برنامه‌های ما غبار روبی گلزار شهدا است، اجرای طرح سپاس و  دیدار با خانواده شهدا و جانبازان ۷۰ درصد نیز از برنامه‌های ما در هفته شهید است.

زرین جویی در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه سال گذشته ۶۳۰۰ نهال از طریق جهاد کشاورزی و منابع طبیعی تهیه شد، عنوان کرد: اما متاسفانه روز درختکاری پای کار نبودند، نکته دیگر حفظ و نگهداری نهال‌های کاشته شده است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی گفت: در روز شهید امسال کاشت ۶۵۴۴ نهال را داریم که امیدواریم دستگاه‌های متولی پای کار باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: ارسال پیامک در راستای حفظ راه شهدا توسط مخابرات از کارهایی است که پیشنهاد می‌کنیم.

زرین جویی گفت: نامگذاری اماکن و معابر به نام شهدا ، درج بزرگداشت شهدا روی قبوض مصرفی اب، برق و گاز هم پیشنهاد می‌شود.

وی در ادامه به تفاهم نامه بنیاد شهید و استانداری در راستای اشتغال ایثارگران همچنین تامین زمین و مسکن آنها ، عنوان کرد: با توجه به اینکه بیش از ۷ هزار نفر از فرزندان ایثارگر و شهید بیکار هستند انتظار ما اهتمام ویژه به تبدیل وضعیت آنها  است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول