اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

بازار میوه و تره بار در بوشهر بازرسی می‌شوند

فرماندار بوشهر گفت: پیاده سازی نظم، اجرای قوانین صنفی و رعایت حقوق شهروندی از الزامات ساماندهی میدان میوه و تره بار و بازارچه‌های عرضه محصول در سطح شهر است و غرفه‌های عرضه میوه و تربار به صورت مطلوب رصد و بازرسی شوند.

بازار میوه و تره بار در بوشهر بازرسی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، صالح رحیمی فرماندار بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بایستی با ایجاد فضای رقابتی و افزایش سطح نظارت و بازرسی، از هرگونه تخلف جلوگیری کنیم.

فرماندار بوشهر افزود: نرخ بالای میوه و تره‌بار در شرایط اقتصادی کنونی و فشار ناشی از بحران کرونا بر خانواده‌ها فشار زیادی گذاشته است و تمام تلاش دستگاه‌های متولی بایستی بر این باشد تا میوه و تره بار با کیفیت، با قیمت مناسب در دسترس شهروندان قرار گیرد.

وی ادامه داد: پیاده سازی نظم، اجرای قوانین صنفی و رعایت حقوق شهروندی از الزامات ساماندهی میدان میوه و تره بار و بازارچه‌های عرضه محصول در سطح شهر است و غرفه‌های عرضه میوه و تربار به صورت مطلوب رصد و بازرسی شوند.

رحیمی با اشاره به اهمیت و ضرورت توزیع عادلانه کالاهای اساسی در شهرستان نیز گفت: کالاهای اساسی در تمامی نقاط شهری  و روستایی شهرستان عادلانه توزیع شود تا هم اصناف سطح شهر و روستا  و هم رضایت عموم مردم جلب شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول