اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

عاملان سرقت طلاجات بانوان آبادانی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری دو نفر از عاملان سرقت طلاجات بانوان در این شهرستان خبر داد.

عاملان سرقت طلاجات بانوان آبادانی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حسین زلقی فرمانده انتظامی آبادان، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره سرقت طلاجات و گوشی تلفن همراه از تعدادی از بانوان آبادانی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، علت سرقت دسته جمعی از بانوان حضور آنها در منزل یک رمال و آوردن طلاجات‌شان جهت برپایی یک مراسم خرافه ای برای درمان یک خانم بیمار بوده است غافل از اینکه این موضوع فقط نقشه ای از طرف سارقان جهت سرقت طلاجات آنها بوده است.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: به محض حضور بانوان در منزل رمال چهار سارق مسلح که همدست رمال بودند به منزل او آمده و با تهدید سلاح اقدام به سرقت طلاجات بانوان می کنند و از محل متواری می‌شوند.

زلقی افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی دو نفر از متهمان (یک نفر خانم که زمینه ساز ارتکاب بزه بوده به اتفاق یکی از سارقان مسلح که شوهر وی بوده) را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان در مواجه با شکات به بزه انتسابی خود معترف شدند، گفت: پرونده قضایی علیه متهمان تشکیل و از طریق دادسرا با قرار صادره تا دستگیری دیگر همدستان آنها راهی زندان شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول